renkaat viety
6
1031
Vastaukset
- niinpä...
niinpä vakuutus -me- maksamme ja kaveris sai hyvät pyörät............. swiddu..
- Kiki
sillä rahalla minkä tosta lehtijutusta sai, ostikin jo kevyesti uudet renkaat ;)
- ..saako
noista jutuista rahaakin? Jos oikein kevyesti ostaa niin ei puhuta varmaankaan pienistä summista sitten? Mistä näitä lusikalla lakanoilta lapattuja sikiää??
- Nimetön
Kovin ovat siististi toimineet varkaiksi, auto seisoo nätisti kaljakoreilla. Ei oo siis rämäytetty maahan. Olen nähnyt samanlaisen tapauksen, mutta silloin varkauden taustalta löytyi omistaja itse (=vakuutuspetos).
- rosmon
ajellessa perässä ois kannattannu ottaa rekkari ylös, Mut eihän sitä voinu millään etukäteen tietää, Merellä kun sattuu vahinko niin rannalla on hyvä ja kiva any´taa ilmaisia ohjeita. Noita tapauksia löytyy poliisien pöytäkirjoista nimimerkillä vakuutuspetos
- Näitkö tai kuulitko
Näitkö rosvon ???? Jos itse varastanut niin olisi tiputtanut maahan ja korkeelta olisi saanut kaikki uutta myös alustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066