Olen kuullut ja nähnyt tuotteen mökkimessuilla äskettäin, mutta käytännön kokemusta ei ole moisista vempaimista. Kuulin,että uusi Li-ion 18V olisi paras, mutta se ei sano minulle mitään. Olisiko tietoutta kenelläkään? Pitäisikö ostaa ko. tuote Bauhausista? Siellä myönnetään 5 v takuu kaikille koneille(ei koske akkuja), Tuo Boschin trimmeri saa vain 2 vuoden kone ja 1 vuoden akkutakuun muutoin.(tehdantakuun)
Boschin uusi akku trimmeri?
^WD^
1
2694
Vastaukset
- trimmaaja
Hei! Meillä ollut noin 5v käytössä vanhempi malli ja on toiminut moitteettomasti. Ilo on pörräillä kivetyksen reunuksia puhtaiksi ilman, että johto roikkuisi perässä. On myös kevyt kantaa ja muovisten "läpyköiden" vaihto sujuu näppärästi verrattuna vanhoihin siimakeloihin. Akut kestäneet hyvin. Talvella tuotu ne kuitenkin mökiltä kotiin lämpimään. On myös hiljainen ääneltään. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295