Hei! Kohta 3 vuotta täyttävä kummityttöni on ihan hulluna Puolenhehtaarin väkeen. ´Lähes kaikki muut hahmot on löydetty mutta Kania ei tahdo löytyä sitten mistään. Joten, jos joku sattuisi tietämään kaupan tai nettiosoitteen, jossa VARMUUDELLA myydään Kaneja, toivoisin että ilmiantaisi ko. nettiosoitteen tai nimen jotta kummityttöni Puolenhehtaarinmetsä ei jäisi suosikkihahmoa vaille :) Kiitos!
Mistä löytyisi Nalle Puhista tuttu Kani?
Kanin pyydystäjä
6
1049
Vastaukset
- Nalle-puh fanin äiti
Sokoksella.
- lastenkeinu
http://detske-potreby.primanakupy.cz/pf/houpacka-800.jpg
lisä tieto pavla@pavla.fi - Kani fani
Hei ootteko tänä vuonna bonganneet mistään kaupasta nalle puhin kania? Nettikaupoista en ainakaan ole löytänyt. Kani pitäis ehdottomasti jostain löytää pukinkonttiin, meidän neiti on niin tykästynyt Kaniin...
- _titiUu_
..on olemassa sellaisia pakkauksia joissa on yhdessä aina 3 erilaista hahmoa, ne on sellaisia hieman nukkapintaisia figuureja. Niitä löytyy ainakin noista halpiskaupoista, tokmannilta ja robbarista jos ei muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264