yliopistoon, niin mitäs mä sitten teen ensi vuoden? ei mulla oo varaa maksaa kaikesta 2 kertaa enemmän, kun en saa enää opiskelija-alennuksia? mulla on työpaikka ollut koko ajan lukion ohella, mutta sieltä ei oo mahdollista saada kovin paljoo työtunteja enemmän, että en mä sillä itteeni elätä. niin mihin voisin päästä syksyllä opiskelemaan, jotta voisin olla edelleen opiskelija ja oikeutettu allenuksiin ja silti jatkaa entistä työtäni? miten avoimen yliopiston kanssa, jos siellä suorittaa niitä opintoja? mitä muita väyliä tiedätte?
yääh en kumminkaan pääse
keorgokrgåj
1
1593
Vastaukset
- tähti
Avoimessa saat kyllä suorittaa ja ne luetaan hyväksi, jos pääset sisään. Tosin opintotukia et saa. Avoin / välivuosi on niille, jotka asuvat kotona ja "itsenäistyvät" vanhempien rahoilla. Nyt panikointi pois, asenne kuntoon ja kirja eteen. Kyllä sä sinne pääset, jos kunnolla luet. Tällä hetkellä sabotoit omat onnistumisenmahdollisuutesi. Voimia! Selkä seinää vasten syntyy parhaat tulokset. Olin vielä pahemmassa tilanteessa kuin sinä, joten tulos oli erinomainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299