suurenisiko sormus jollain kartiolla, eli venyykö millin, tekstin yms kärsiminen ei haittaa. kuin sen tekee kelloseppä.
Kultasormuksen suurennus, voiko kotona ?
3
2929
Vastaukset
- gnorgdsfla
Vie kultasepälle, ei se niin paljon maksa.
- olen sen havainnut,
mutta minulle maksaa, en ole rikas vaikka lentelen lähes viikoittain omalla koneellani ja muuta sellaista, eikä koskaan ole velkoja olut. tuollaiset jutut kuuluu siihen harrasteluni piikkiin, teen aivan kaiken itse, haluan harrasta kaikkea, sain jo levitettyä kun oli juuri sopivan kokoinen paistilastan varsi, 0,6 mm tuli yllättävän helpolla, jne.
- remonttireino
olen sen havainnut, kirjoitti:
mutta minulle maksaa, en ole rikas vaikka lentelen lähes viikoittain omalla koneellani ja muuta sellaista, eikä koskaan ole velkoja olut. tuollaiset jutut kuuluu siihen harrasteluni piikkiin, teen aivan kaiken itse, haluan harrasta kaikkea, sain jo levitettyä kun oli juuri sopivan kokoinen paistilastan varsi, 0,6 mm tuli yllättävän helpolla, jne.
Kyllä kaiken voi tehdä itse jos osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066