Hei kaikki liskonomistajat ja muut mukavat miehet! Itse olen ostanut lizardin nimeltänsä limanaamakärsä. Kyseinen turjake on lajia leguaani ja se juuri nytkin makailee tuossa takan edessä loimussa kauniin takkatulen. Olen itse tässä tietokoneen ääressä mahtailemassa ja marsuilemassa. Leguaanini on iältään noin useita vuosia vanha ja se on jo selvästi rypistynyt ja ränsistynyt toitottaja. Olen yrittänyt harjata sen turkkia kiiltävämmäksi ja pessyt sen kuonoa kiillokeliimalla, mutta sen kärsä ei ole muuttunut entistä ehommaksi. Nyt ihmettelenkin, että millä ihmeen ilveellä voisin saada kunnianarvoisan liskoni toitotuksen muuttumaan entistä mahtavammaksi ja maurumaisemmaksi mahtailuksi. Onko kenelläkään leguaanileikoalla heittää jotain tasokasta vinkkiä tähän tilanteen tolaan?
Lisko limanaamakärsä
lipittäjälimo
0
301
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239