Haavekuva rakkaana

Tuo kaikki mikä muistoineen täyttää aatokseni, ja poskille saa kyynelveen on ainut rakkauteni. Sen muistoissa vain elää voi ei aikaa saada enään, nuo unikuvat kauniit toi iltaan himmenevään. Kun loppui kerran satu vain ja kauniit onnen luvat, mitä tilalle mä sain? Nää unten haavekuvat. Saan niistä voimaa tulevaan myös muiston mennehistä, kuinka onnen satumaan löysin kyynelistä. Kuinka ajan menneen saa löytää tulevasta, kun unelmille rakentaa voi laata suremasta. Ei satuttaa siis kukaan vois kun elät haaveissani, et lähtisi sä luotain pois oot pelkkä unelmani. Sut sylihini nostaa saan elämä kun heittää, voin silloin löytää onnenmaan ja ikäväni peittää.

6

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

' kun unelmille rakentaa voi laata suremasta ' Tekstisi soljuu, kyynelvesi ja muistot - ainut rakkaus. Ainut kunnes rakkaus tekee uudelleen pesän sydämeen. Kaihoisan kaunista luettavaa, kuten aina. Nautinto aiheesta huolimatta, tai ehkä juuri sen vuoksi. Kiitos.

• linda,usein upotaan niihin kuvitelmiin mitä toivoisi olevan omassa elämässään. Unelmat eivät satuta ketään siksi niitä on helppo rakastaa. Iloista vappua Sinulle. J

• Eräs nainen

Tämä on kaunis runosi haaveista jotka voivat olla hyvinkin osana jokaista päivää. Minä en ainakaan omista unelmistani luovu ja niiden siivin voin lentää minne sieluni vienee. Kaunis ja persoonallinenkin on tämä runosi.

• ei niistä pidäkkään luopua. Unelmat ei haavoita ketään ei itseä eikä toisia,ne tavallaan hoitaa meitä. Kiitos Sinulle Eräs nainen hellästä palautteestasi. Unelmoidaan edelleenkin. Valoa jokaiseen päivääsi.

• mies-v57

Miksi minä miehenä peittäisin itkuani, kun niin sinua kaipaan. Miksi, kun kuitenkin tiedän tämän jatkuvan kaukaiseen hamaan. Olenko vähemmän mies, kun näin tunnustan ikävväni Rakas Naiseni. Olenko vajaa ja heikko mies, kun avaudun ja paljastan itseni. Kaikki mitä meillä yhdessä oli, sitä en ikinä edestäni enää tapaa. Se saa suruni ryöppyyn ja tuskani valloilleen, kuitenkin olen vapaa. Vapaa olemaan juuri tällainen herkkä mies ja näin tunteensa ilmaiseva. Vaikka maan kuori jakautuisi, aurinko lakkaisi hynyilemästä, olen ikuisesti Sinua Rakastava. http://www.youtube.com/watch?v=c-EiKPrAOHA&feature=related Kiitos runostasi. Rakkaudessa on jotain, mitä kohtaa kerran ja mihin kulkee kokonaan. Kävi miten kävi. Tulee surua, ikävää, kaipuuta, Rakkaus elää! Mikään aika tai tapahtuma, ei muuta sitä tosiasiaa. Mikään toinen tunne, ei ole niin pysyvä. Eikä niin kaunis kokemus. Vain Rakkaus. Rakkausrunosi on Hieno ja ennen muuta inhimillinen viesti, miten kaunista on ikävöidä ja kaivata Rakasta. Olet saanut tekstiisi herkkää tunnelmaa ja kauneutta, koskettavuutta. Aitoutta. On helppoa antaa Runollesi suuri arvo ja arvostaa sen sanomaa. Liikuttavan kaunis ja herkkä tekstisi. Hieno Runo! Kovasti voimia ja jaksamista Vapunpäivääsi.

• peittää tunteitaan? Ei ole. Myös mies voi näyttää kyyneleensä eikä se tee hänestä sen huonompaa kuin muistakaan ihmisistä. Itku vapauttaa ja pesee tunteita itku on kaipuun ja surun ja ikävän laulu,jonka kyyneleet tuovat esiin. Rakkaudessa tai menetetystä rakkaudesta itketyt kyyneleet osoittavat tunteen aitouden,poskilla virtaa:Minä rakastan Sinua tai minä rakastin niin paljon Sinua. Kiitos Sinulle mies-57 hienosta runostasi ja palautteestasi. Sinulle paljon valoisia päiviä elämääsi ja rakkauden hellää kosketusta. KIITOS!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe