Onko jollakin teistä tämän palstan lukijoista kokemuksia Pohjois-Italian Val Gardenan laaksosta ja sen kylistä esim. St Christina tai Selva? Kesäkuussa olisi tarkoitus mennä tuolle seudulle lomalle ja patikoimaan, mutta reissu on ensimmäinen Italian puolelle ja olisi mukava kuulla kokemuksia seudusta jos jollakin on sieltä omia kokemuksia?
Val Gardenan kylät
Lowa
2
905
Vastaukset
Uskomattoman kaunis laakso,kylistä kaunein on Ortisei josta pääsee capineilla esim Monte Secedalle.Vaellusreittejä on joka lähtöön Langkofel,Sellagruppe,Marmolada,Tofana,ym.ympäristössä.lämpötilat viileän puoleiset,koska korkeudet ovat 1500m-3500m.Kartat ym, saa paikallisista kaupoista.
- Lowa
Kiitos vastauksestasi! Täytyypä sitten suunnata tuohon laaksoon lomalla. Hyvää kevään jatkoa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184