Kauniaisiin vastaanottokeskus

varmaa tietoa

Suomeen ollaan lisäämässä humanitääristä maahanmuuttoa rajusti,että saadaan mm. läntinen naapurimaa tässäkin asiassa kiinni,kun huumeidenkäytössä ollaan jo saavutettu ja aids tilastoissakin hyvin pian. Uusia pakolaiskeskuksia tarvitaan paljon,kun Helsingissä,Vantaalla ja Espoossa olevat hotellit eivät tätä tilanpuutetta pysty poistamaan,tarvitaan välttämättä ja kiireesti lisäpaikkoja,jonka perustamiseksi on perustettu työryhmä,jossa toimivat... jaa, empäs kerrokkaan vielä,kun se piti olla salainen itsenäisyyspäivään saakka,jolloin kyseiset henkilöt saavat mittavasta ja hyvin suoritetusta työstään kiitokseksi ritarimerkit. Alustava suunnitelma on olemassa,muutamaa allekirjoitusta vailla valmis ja puuttuvat allekirjoitukset saadaan,kunhan nämä henkilöt paranevat flunssastaan. Siinä uuden pakolaiskeskuksen sijoituspaikaksi vahvimpana esille on tullut Kauniainen. Suuri kiitos tästä kuuluukin Kauniaislaisille,jotka tuntuvatkin yhtenäisenä rintamana,ilman minkäänlaista vastarintaa, taistelevan hyvän asian puolesta.

3

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kukaan

Kunhan elätte siinä naapurissa niinkuin esim. meilläpäin Turuss, saatte lopulta
      itse muuttaa.Jokainen kaipaa elämiselleen laatua ja ennenkaikkea omistusasujat.
      Kannattaa myydä luukkunsa ennen vastaanottokeskusta.Sen jälkeen neliöhinnat
      takuuavarmasti laskee.

• Chrisstopper

Sopii hyvin, koska granilaiset ovat itsekin jo sopeutuneet elämään muiden tuilla ja työllä. Näin sopeutuminen sujuu aivan itsestään....

• Hyvä idea

Ehdottomasti kannatettavaa! Ovathan suomenruotsalaiset olleet ansiokkaasti ponnistelemassa asian suhteen. Suvaitsevaisiakin ovat kuulemma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe