Sinä olet yksi riesa kiusaat ja kutitat Pirulainen Olet olkapäillä rinnuksilla Eikä Sinua voi unohtaa tai jättää huomiotta hetkeksikään Olet osa minua kuin hilse Tähän vaivaan ei lie apua helpotusta liioin lääketieteestä mistään Edes hilseshampoosta
Osa minua
12
734
Vastaukset
- padme_amidala
.."hilse", siinäpä ainutlaatuinen aihe. Todella hyvin käsiteltynä sait upean runon aikaan. Ensin luulin sinun kirjoittavan kissasta, joka sinnikkäästi, kuten omani, päättää seurata kirjoitusta *nauraa* Kiitokset hyvästä lukuhetkestä : )
...Kun rakastaa täysillä.. Tää oli aivan upee sitkeesti kiinni kuin hilse=)
- tee.
Rakkausrunoksi melkoisen omaperäinen on runosi. Ei kuitenkaan uskaltaisi antaa ensirakkaudelle ihan aluksi. Kai.
- Minanoita
Jopas Mystis oot lähtennä mukavalla runolla liikkeelle! Terveisin:Yx riesa täält hevonkuusest=))))
irti saa se pesii hilseen lailla, tunteilla se kutittaa hyvänmielen mailla. Ei siintä saakkaan suuttua jos tunteet alkaa muuttua, tai kissa hyppää rinnukseen ja kehrää omakseen. Rakkaus! On meille tärkeää Rakkaus! Se aina lämmittää. Kiitos Mys runostasi.
- lindalinda1
vaimitäsenyt sitten onkaan =) Erilainen runo, himputin jänskillä säkeillä koottu. Etten sanoisi kutiavilla, hih. Jos tästä ei tykkää, täytyy olla päässä vikaa.
- voisi kyseessä
olla juoppohullun tilitys. Heidänkin olkapäillään, kuulema, hypähtelee olioita pikkupiruista vaalenapunaisiin elefantteihin... Hauska silti runosi.
Olin ennen kuin olit.. Kiusaaja mielessäsi Kehossasi Olenpahan vaan Vaivat on ihmisien voitettavíssa Puhdistusnesteistä puhumattakaan ps. kiitos runostasi,ihan ok--
- tomppa2006
...en halua olla hilsettä, en... Kutsuttu on kyllä pupuliiniksi, kehvanaksi ja milloin miksikin, mutta hilseeksi kutsuminen menee yli hilseen, heh. Tämä runo on sitä minkä taitajana sinä olet mestari. Hauska rakkauruno. Kyllä kiitos, tykkäsin.
- Mysteriet
Tämä kevät kiireineen... *huokaa* Mun niin piti ehtiä kommentoimaan näitä ihania kommentteja ja lisäksi kaikkien runojakin, mutta tässä tuli ykskaksyllättäen semmoinen työputki, etten ehdi edes sanoa kissaa pahaksi petoeläimeksi! Ajattelen Teitä kaikkia lämmöllä taas ensiyönä =) Kiitos!
- TIIKERI62
pahoja petoja. :=D moikkaan vain sinua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151