Erehdyin tänään lukemaan Savon Sanomia ja mitä siellä luki. Terveystoimen johtaja kertoo miten Varkauden sairaalaa tullaa yhdistämään Kyssiin. Minun kuvitelma on kyllä ollut toinen että koko Keskisavon terveystoimi yhdistetään. Siinä vain todettiin että kun kaikki toiminnot on samanlaisia Pieksänmäen kanssa ei voi yhdistää. Minun tietämyksellä se jos mikä on hyvä asia. Otetaan esim. Röngen palvelut voi yhdistää kuten laboratorion. Silloin kallispalkkaiset lääkärit asuu täällä eikä tule Kuopiosta ja maksa veronsa sinne. Miljoona säästö laitehankinnoissa. Toimii myös muilla operatiivisillä aloilla. Olisiko virkamiehen omat intressit tulleet julki. Missä viipyy ne ulkopuoliset selvitys miehet vai jatkuuko tämä vanha kusetus. Tuo kertoo jo tämä sotkuinen terveyskeskustoiminta mitä sillä ajetaan. Hei haloo onko meillä valittu luottamusmiehiä vai mitä herää kysymys?
Varkautta johtaa virkamiehet
5
756
Vastaukset
- mitä voit
tehdä,on oppia ymmärtämään lukemaansa.Tosin sinun kommenteissasi ei ole ennenkään ollut päätä eikä häntää,joten vaatimus lienee ylimitoitettu.
- kujan pukki
bruno2 kirjoitti:
Se koira älähtää mihin kalikka kolahtaa
Jos ei ole tietoa, niin nyt on: Virkamiehille maksetaan palkkaa juuri siitä syystä, että he ovat palkattu tekemään heille kuuluvia hommia, myös johtamaan. Jos tämä johtaminen joutuisi joihinkin muihin kässiin, siis vaikka politikot, mitähän tuosta sitten tulisi. Kun tuo valmiista esityksistäkin tehtävä päätös joskus otta enemmän kuin koville, ainakin joillekin. Samasta asiasta kun ei voi samalla kertaa tehdä kovin monenlaista päätöstä, saati niitä sitten toteuttaa. Näin se vaan menee!
- sanoit,,,,,,,,
kujan pukki kirjoitti:
Jos ei ole tietoa, niin nyt on: Virkamiehille maksetaan palkkaa juuri siitä syystä, että he ovat palkattu tekemään heille kuuluvia hommia, myös johtamaan. Jos tämä johtaminen joutuisi joihinkin muihin kässiin, siis vaikka politikot, mitähän tuosta sitten tulisi. Kun tuo valmiista esityksistäkin tehtävä päätös joskus otta enemmän kuin koville, ainakin joillekin. Samasta asiasta kun ei voi samalla kertaa tehdä kovin monenlaista päätöstä, saati niitä sitten toteuttaa. Näin se vaan menee!
ovat virkamiesten ohjailtavissa. Kukaan luottamushenkilö ei uskalla olla eri mieltä virkamiesten kanssa. Varkaus on oikea demokratian kukkanen.
- jepjep3
asiasta mistä et mitään tiedä.... yksinkertaisesti ajateltuna kaikki asiat on helppoa. Totuus on sitten jotain muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009