Tämä rakkaus iäti kestää se kasvaa vain mielessäin, siinä ilossa kyyneleet pestää vaikka mä yksin jäin. Tuo tunne on kyynelten alla ja poltteena rinnassain, sitä kaada ei helle tai halla ikikukkaa se versoo ain. Se kestää loukatut sanat sekä suudelmat huulien, mitkä kylmänä tavoittavat poltetta rakkauden. Ei kuole se myrskynä illoin vaan kasvaa ja uudistaa, se helmiä itkee silloin sydän tuskaa kun rakastaa. Saan painaa sen rintapieleen kun illalla lepoon käyn, aamulla tulee se mieleen ja antaa valona näyn. Se hohtaa rakkautta toiseen sydämeen, tuo tunnoillaan kirkkautta ja ikkunan menneeseen.
Rakkaus rakastaa !
5
317
Vastaukset
- lindalinda1
rakkaus kärsii, kestää ja anteeksiantaa ? Herkin säkein kirjoitettu runo, joka ilmentää rakkauden monet kasvot. Kiitos.
voimakkain. Joka molella tavalla ohjaa elämäämme. Aidon rakkauden jokainen huolii sen. Kiitos Sinulle linda. Valoa päiviisi.
Mä kuulen laulua jossa, niin tuttua - sanoitus. Sain alla kyynelten tehdä löydön - sen silloin kirjoitin Sydämessäni on pala taivasta sielä ei kukkaset koskaa kuihdu. PS..peini osa siitä halausm "Rakkaus rakastaa" kiitos pulppuavan runos johon voin yhtyä sydämestäni.
kauniista palautteestsi. Rakkaus on monisäikeine side joka elää viellä muistoissakin. Hyvää pyhäpäivää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764787- 123336
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6751886- 1171831
- 1371737
- 451505
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431