Mulla on korkeanmallinen 120 litrainen allas missä pohjalla monnisia ja sitten 20 kardinaalitetraa. Kaipaisin pintaosiin vielä jotain pikkuparvea tetroja koska allas on niin tyhjän näköinen pinnasta! Kardinaalit kun viihtyy keskiosissa ja monnit hiekalla. Mikähän tetra tai muu parvikala viihtyisi ihan pintaosissa. Mitään seeprakalaa en halua.
tetroja pintaosiin?
5
772
Vastaukset
- fish KING
Kuvitteleppas; miten veden kerrostuma toimisi luonnossa jos sen joka vesikerrostuma alueella olisi tuon kokoisessa tilassa kaloja veden jokaiseen kerrokseen vaikka parikin kymmentä päätä. Kauhea kuhina kävisi ja se olisi oiva paikka saalistajalle. EI HYVÄ Kardinaalitetroja vaikka toiset kaksikymmentä lisää, se olisi jo parvi pikkutetroja :)
- ap..
Kyse ei olekaan luonnosta vaan seura-akvaariosta missä tuskin mikään vastaa luonnon olosuhteita eikä ole tarkoituskaan. On typerän näköistä kun 70 cm korkeassa kuutiossa ui kaloja vain alhaalla...
- fish KING
ap.. kirjoitti:
Kyse ei olekaan luonnosta vaan seura-akvaariosta missä tuskin mikään vastaa luonnon olosuhteita eikä ole tarkoituskaan. On typerän näköistä kun 70 cm korkeassa kuutiossa ui kaloja vain alhaalla...
Suosittelen silti hankkimaan kardinaaleja lisää. Toiseksi, mun mustaneonit käyttää aivan vastaavan korkusen akvaarioni, 240l, niin ylä osastoa kuin alakerrosta uinti tilanaan, niitä on tuossa nelisenkymmentä.
- fish KING
lämpötila pH, KH/GH, NO2 (mitattuna juuri ennen viikottaista veden vaihtoa)
- -Rihma-
Tapparakalaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096