hei!olen 1995 vuonna syntynyt tyttö.Haluaisin perustaa bändin ..Tarvitsisin 12-14 vuotiaita tyttöjä bändiini..Itse soittaisin kitaraa ja voisin olla tausta laulaja..=D.. etsin siis rumpalia,basistia,laulajaa ja kosketin soittajaa jos löytyy mutta ei pakko.. En ole vielä kovin hyvä eikä teidänkään tarvitse mutta harjoittelu auttaa ja olisi kiva jos olisi bändi! ei ole väliä missä asut mutta aina´parempi jos asut lähellä minua..minä asun Mikkelin lähellä-..:) laittakaaa viestii sähköpostiiin jos kiinnostaa!! P.S.Laulaisimme pop/rock musaa jne....
Etsin Bändiä!!
kiro95
5
428
Vastaukset
- kiro95
laittakaa pliiis viestiii:kiro95@luukku.com
- joku
sukupuolirasisti ku ei pojat kelpaa?!
- kiro95
joku kirjoitti:
sukupuolirasisti ku ei pojat kelpaa?!
en ole.....
- sssspede
kiro95 kirjoitti:
en ole.....
olet
- bändiä =)
kiro95 kirjoitti:
en ole.....
Voisit tulla meidän bändiin, jos enää haet. Itse asun Iisalmen lähellä. Jos haluut niin laitan meiliossan. Ite oon 13v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862