Näytti jälleen kuka on tohtori näissä hommissa ja YAMAHA pelaa kuin pyörän kuuluukin pelata HYVÄ ROSSI!.........
ROSSI
3
563
Vastaukset
- hehehe..
voitot noteerataan. Laskusuunta on rossilla yhä jyrkempi. aika aneeminen ajo parhaalla pyörällä.
- pmv87
saatiin! Kova saavutus kovassa porukassa. Eikö? Mun mielestä Yamaha ei ole sarjan paras pyörä. Se on nähtävillä, kun tavallinen ihminen ajaa sitä (lorenzo). Rossin kyky ottaa voittoja altavastaajan asemasta on jotain uskomatonta. Kerta toisensa jälkeen kaveri ajelee kärkiporukassa renkaita säästellen ja viimeisillä kierroksilla kärkeen ja voittoon. Jos Loebia ei olisi, voisin sanoa, että Rossi on kaikkien aikojen moottoriurheilija! Minut rossi vakuutti juuri siirryttyään yamahalle, sillä luulin rossin napsineen voittoja pelkästään ylivoimaisen pyörän ansiosta. Toisin kävi.
- kerrankin....
pmv87 kirjoitti:
saatiin! Kova saavutus kovassa porukassa. Eikö? Mun mielestä Yamaha ei ole sarjan paras pyörä. Se on nähtävillä, kun tavallinen ihminen ajaa sitä (lorenzo). Rossin kyky ottaa voittoja altavastaajan asemasta on jotain uskomatonta. Kerta toisensa jälkeen kaveri ajelee kärkiporukassa renkaita säästellen ja viimeisillä kierroksilla kärkeen ja voittoon. Jos Loebia ei olisi, voisin sanoa, että Rossi on kaikkien aikojen moottoriurheilija! Minut rossi vakuutti juuri siirryttyään yamahalle, sillä luulin rossin napsineen voittoja pelkästään ylivoimaisen pyörän ansiosta. Toisin kävi.
Kiitos kerrankin asiallisesta ja perustellusta kirjoituksesta, joka on tosi harvinaista tällä palstalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106