sitten kun minua ei enää ole se loppuu tuntojeni runokirjo mutta niin kauan kuin olen jätän jälkeni valkoiseen arkkiin ristiriidat ja rukouksieni hiljaiset äänet rakasta heikkouteni rakkaudeksi anna sylisi olla turvaisa lämmin kohtu kanna rannan ohimon kuumaan hiekkaan että tiedän ...
Olemisen onni
10
423
Vastaukset
- mies-v57
Minä tiedät että et tule aina olemaan, jonakin päivänä sydämesi käy uneen. Et hehku kauneuttasi ja lämpöäsi Käyt matkaan, kuljet viimeiseen retkeen. Mutta tänäin vielä olet ja hengität minussa ja äänesi kuuluu sisälläni. Kuulen sinua ja vaistoan. Tajuan sinut, kun otan kaiken sydämelläni. Vielä tänäin voin asettaa maljaasi punaiset kukat ja antaa suudelmat. Voin osoittaa että tämä ei ole vain sanoja, minä toteutan sinun unelmat. Tänäin vielä voin pitää sinut hereillä, veresi kiertämässä ja ihosi lämmössä. Voin olla mukana elämässäsi, naurussa, hymyssä. Kertoa kaikella: et ole lähdössä. Ja kun tulee ujni, käymme samaan uneen. Saman Rakkauden matkaan. http://www.youtube.com/view_play_list?p=71B560AAFA288C9B&playnext=1&playnext_from=PL&v=IbxrH44Afko Kiitos runostasi Elämä tuntuu joskus käsittämättömältä punokselta, jossa ei ole alkua eikä loppua. Ja kun saapuu Rakkaus, tulee tarve koettaa selvittää elämä järjestykseen. Rakkautta ja Rakkainta varten. Sitten, kun hän ottaa syliin, sillä ei enää ole merkitystä. On Rakas, on syli, on saapunut kotiin. Koskettavan herkkä Rakkausruno sinulta. Kaunista kerrontaa ja tekstiä. Oikeat sanat ja oikea lataus tunnelmaa ja aitoutta. Tällaisessa Runossa viihtyy ja se kuljettaa omiin ajatuksiin, tunnelmiin. Kovasti hieno oli Runosi. Voimia ja jaksamista päivääsi.
- lindalinda1
onko tämä elämämme viimeinen päivä, ettemme näekään huomista enää. Ajatus tuli kummallisesti aamulla ajatuksiini, ja siitä lähdin kietomaan sanoja runoni ympärille. Mutta se, kuinka Sinä asian omaan runoosi kauniilla ajatuksilla ja sanoilla ripottelit, on jotain erityisen sävähdyttävää. ' Tänäin vielä voin pitää sinut hereillä, veresi kiertämässä ja ihosi lämmössä. Voin olla mukana elämässäsi, naurussa, hymyssä. Kertoa kaikella: et ole lähdössä ' Ei kauniimmin enää voi todeta eikä ilmentää rakkautta ! Tuo nimenomainen säe on upea, mutta tiedät toki, etten mitään muutakaan säettä jätä huomiotta. Kaikki on taidokkaita ja puhut- televia. Kiitos runostasi ja omani analysoinnista, löysit siinäkin monta totuutta.
kuin varjo minua seuraa jätän tunteeni paperille, suudeltuina rukouksien hiljaisin sanoin. Saavu tunteeni hiekkarannoille hellin halauksin ja sanoin, haluan tuntea rakkauden ja tunteen että elän. Sinussa,Sinun kanssasi. Voimakkain sanoin väritetty rakkausruno,taidolla. Kiitos linda.
- lindalinda1
siis tunnelmiltaan, sanoiltaan - kaikilta osin. Sanatonna luen ja luen, ihmetellen - miten joku voikin kirjoittaa noin. Olet mies-v57:n kanssa runojen aatelia, ykköskorokkeelle teidät molemmat voi hyvällä omallatunnolla nostaa. KIITOS !
- runo64-1
... että rakastat ... pahasta päivästäni kirjoitan kivuista jotka repivät minua ... rakkaudesta kirjoitan mutta tavoitakko minua sanojeni takaa ? rakkaasta rakkaudella kirjoitan ja tee sydämellä rakkauden tekoja että tiedän ... nyt pitää sanoa että tämä olisi sopinut mollille, ei sille eläväiselle tuippura tappuraiselle. pahan olon ja mielen runo. hyvä ja koskettava. piristy rakas ja upea ystäväin linda !!!
- lindalinda1
todentaa ' rakastan ' Tarkoitukseni ei ollut tehdä tästä moll:imaista runoa, mutta sellaiseksi se lopulta kuitenkin taisi muotoontua. Lienee kai perusmelankoliani syytä, etten pääse karvoistani. Kauniisti kirjoitit ja tulkitsit sitä Jouni, sydänlämpöinen kiitos.
- peres
Sanasi ovat kuin elämäni tätä päivää KIITOS
- lindalinda1
runostani tuli tahtomattaan hiukan suru- voittoinen, mutta se taisikin osua Sinuun enemmän kuin oli tarkoitettu. Kiitos, Sinua ja runojasi on kaivattu !
olen sanaton.. Luin runoasi.. luin runoasi.. upea.. erityisesti viimeinen kappale: "rakasta heikkouteni rakkaudeksi anna sylisi olla turvaisa lämmin kohtu kanna rannan ohimon kuumaan hiekkaan" en osaa pukea sanoiksi mikä on tässä SE joka saa ... sekaisin.. upeasti kirjoitat.. niinkuin olemme nähneet.. Kiitos. 60:)
- lindalinda1
puit riittämiin tuntojasi sanoiksi, osasit ja taidoit. Lämmin kiitokseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846