Jos ihminen vapaaehtoisesti maksaa Britney Spearsin konserttilipusta 400 euroa, mielestäni yhteiskunnan pitäisi sulkea tuollainen henkilö vaarallisena pakkohoitoon. Tarkemmin ajatellen, myös 99 euroa lipusta maksanut pitäisi sulkea pakkohoitolaitokseen, sillä jos kykenee tuollaiseen ja kulkee toistaiseksi terveen papereille yhteiskunnassa ja työelämässä, mihin kaikkeen voi huonon tilan sattuessa kyetäkään! Apua.
Pakkohoitoon!
mestarismies73
2
307
Vastaukset
- Näköjään
Avohoito on nyt pop. Tynnyrissäkö olet elänyt?
- parin vuoden
takanen Porvoon puukottaja oli rukoillut, että pääsis hoitoon ennen kuin satuttaa jotain, samaten Keravan. Että tuskinpa suljetulle osastolle PÄÄSEE, jos on Britney-fani. Kaikessa säästetään. Ja kyllä, ymmärrän,että kyseessä oli vitsi, se vaan ei paljoa naurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164