Köyliön kunnan viranhaltijoita..

Koskevaa kritiikkiä ei näemmä hyväksytä täällä.. Hehhehee.. No taisteluni jatkuu.. On se perkele jos tuollainen paskatoiminta kunnan viranhaltijoiden taholta saa jatkua vapaasti.. Perkelevie, kunnanjohtajankin tulee asioihin puuttua saadessaan tietää alaistensa väärinkäytöksistä.. Se kenen kanssa täällä keskustelin mm asianajajan saamisesta, jos tallensit keskustelut, laittaisitko tulemaan minulle ne sähköpostiini.. Tähän suomeen..

6

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viran-omainen

Nimeltä et voi ketään täällä mainita, koska hänellä ei ole tilaisuutta puolustautua. Ei voi tuoda kantaansa esille, joten koita vaikka yleisönosastoa seuraavaksi.

• Von Lagerbom

En ole saanut juttujani lehdissä julkaistua kesäkuun 2005 jälkeen, jolloin Liisa Hyssälä vastasi minulle yleisönosastolla tuomiten sosiaalitoimien lainrikkomukset..

• Von Lagerbom

Nimeltä mainitun perusturvajohtajan annettavaksi tilaisuuden puolustauttua, ja nimenomaisesti olen jopa vaatinut sitä. Merkillistä ettei tämä perusturvajohtaja kykene neljän vuoden aikana hankkimaan todisteita lausunnoilleen, vaan piiloutuu virka-asemansa taakse.. Ja merkillistä sekin, ettei sitten ole selkärankaa sen verran, että kumoaisi lausuntonsa. Paitsi että sitten tietenkin Köyliön kunta joutuisi vastuuseen aiheettomasta huostaanototsta..

• Lopeta tuo jankutus
        Von Lagerbom kirjoitti:

Nimeltä mainitun perusturvajohtajan annettavaksi tilaisuuden puolustauttua, ja nimenomaisesti olen jopa vaatinut sitä. Merkillistä ettei tämä perusturvajohtaja kykene neljän vuoden aikana hankkimaan todisteita lausunnoilleen, vaan piiloutuu virka-asemansa taakse.. Ja merkillistä sekin, ettei sitten ole selkärankaa sen verran, että kumoaisi lausuntonsa. Paitsi että sitten tietenkin Köyliön kunta joutuisi vastuuseen aiheettomasta huostaanototsta..

Tässä ohje sinulle. Tee rikosilmoitus Köyliön sosiaaliviranomaisen päätöksestä. Kyllä poliisin on tutkittava asia. Lastensujelupäätökset koskien huostaanottoa tehdään nykyään oikeudessa. Jos joku on syyllistynyt laittomuuksiin, väärään valaan tai muuta vastaavaa, niin asiat tulevat esille tuomioistuimessa. Lopeta asiasi jankutus täällä, se ei johda mihinkään. Kohta joku huomauttaa, että olet häiriintynyt ja tarvitset itse apua. Nämä keskustelusivut eivät sinua todellakaan auta. Sanoisin, että heikentävät asiaasi ja kaikkea siihen liittyvää. Ajattelen myös lastasi.

• Von Lagerbom
        Lopeta tuo jankutus kirjoitti:

Tässä ohje sinulle. Tee rikosilmoitus Köyliön sosiaaliviranomaisen päätöksestä. Kyllä poliisin on tutkittava asia. Lastensujelupäätökset koskien huostaanottoa tehdään nykyään oikeudessa. Jos joku on syyllistynyt laittomuuksiin, väärään valaan tai muuta vastaavaa, niin asiat tulevat esille tuomioistuimessa. Lopeta asiasi jankutus täällä, se ei johda mihinkään. Kohta joku huomauttaa, että olet häiriintynyt ja tarvitset itse apua. Nämä keskustelusivut eivät sinua todellakaan auta. Sanoisin, että heikentävät asiaasi ja kaikkea siihen liittyvää. Ajattelen myös lastasi.

Mutta... Mikään taho ei ole asioihin puuttunut mitenkään.. Poliisit eivät tutkineet oikeudessa tehtyjä perättömiä lausumia, vaan viivyttelivät, päästivät vanhenemaan.. Puoli vuotta säilytetään oikeudenkäyntinauhoja, joten todisteita ei oikein enää edes löydä.. Todistajiksi nimeämiäni henkilöitä ei poliisin toimesta kuultu, yms.. Haluan tällä kirjoittelullani saada ihmiset huomaamaan miten tälläkin seudulla vääryyttä tehdään sosiaalitoimenkin taholla. Lapsen etu on täysin sivuseikka kun lähdetään näyttämään yhteiskunnan / viranhaltijan "voimaa, valtaa" Kuten ilmoittanut olen, kaipaa poikani minua, ei ole halunnut äitiään tavata, mutta hänetpä pakotettiin tapaamisiin, osaltaan sillä, ettei annettu minua tavata. Mitäpä jos yhteiskunta, eli Köyiön perusturvajohtaja on virittänyt pommin...??? Eikö tämäkin, että lapsi viedään kotoaan, isänsä luota väkisin aivan outouhin paikkoihin, eri murrealueellekin, katkaisten kaikki ystävyyssuhteet jotka oli kymmeneen ikävuoteensa asti ehtinyt saamaan, ja estämällä rakastamansa isän tapaamiset, eikö tämäin ole eräänlaista kiusaamista, ( viittaus koulukiusaamisiin)jolla voi joskus olla tuhoisat seuraukset.. Sitäpä ei kukaan vielä tiedä.. Aika näyttää, mutta sen tiedän varmaksi, ettei poikani ole tästä selvinnyt siten, ettei mitään jälkiä olisi jättänyt. Kuvitelkaapa itse olevanne lapsi, joka tottunut vaan kotona olemaan, ja joka äkkiä reväistään irti tutusta, turvallisesta ympäristöstään, ja viedään kauas pois, vieraitten ihmisten seuraan..

• Von Lagerbom
        Lopeta tuo jankutus kirjoitti:

Seuraava asia: Minun ja poikani välille asetettiin täydellinen yhteydenpitokielto, joka jatkui melkein 1,5 vuoden ajan. Ei kirjeitä, ei mitään yhteydenpitomahdollisuutta. Kun kysyin sähköpostitse sijoituspaikastaan poikani vointia, miten menee, niin en saanut mitään vastausta.. Kun vaadein Köyliön sosiaalitoimelta asiaan selvitystä, sain perusturvajohtajalta vastauksen, jossa todettiin että koska on yhteydenpitokielto, ei poikani sijoituspaikan kuulukaan antaa tietoja.. Merkillistä.. Samainen sijoituspaikka käytti omaa 10v poikaani, sekä muitakin lapsia kaupallisella vihannesviljelmällä töissä, eikä tähänkään asiaan mikään taho puuttunut..Tällaista tämä siis on ollut jo yli neljä vuotta. Perusturvajohtaja tehtailee vääristeltyjä, totuudenvastaisia lausuntoja, joihin kukaan ei mitenkään puutu. Ei, vaikka maalaisjärjelläkin havaittavissa että perustuvajohtaja kirjoittelee sujuvasti lausuntoja sellaisistakin asioista, joista hänellä ei voi olla minkäänlaista tietoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7770
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4851
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4773
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3527
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2818
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2497
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe