Miehen mielessä on sanatonta hyvyyttä äänettömiä ajatuksia joille ei löydy kuulijaa Ota sinä tämä runo ja usko sanomaan, hiljaisiin mietteisiin seuraava säe on sinulle Ajan kulumista ei mitata kellon viisareilla vaan sen mukaan mitä minulle tapahtuu sinun kanssasi
Lausumaton virke
16
546
Vastaukset
- Kiitos siitä sinulle!!
Pelastit päiväni. Ajan kulumista ei mitata kellon viisareilla vaan sen mukaan mitä minulle tapahtuu sinun kanssasi Juuri näin minäkin koen. Miehen mielessä on sanatonta hyvyyttä äänettömiä ajatuksia joille ei löydy kuulijaa Minä voisin olla kuulijasi? Olet hyvä sydäminen ihminen. Kiitos sanoistasi.
- tomppa2006
...luit runoni ja toimit silloin kuulijana... Olen hyvin onnellinen mieltä lämmittävistä sanoistasi, jotka minulle osoitit. Kiitos.
- padme_amidala
..huolien keskellä runosi toi rauhallisen tuulahduksen päivääni. Hetken sain nojata virtuaaliolkapäähän, josta itsekkäästi sain voimia tähän päivään : ) Levolliset ja mietityt sanat ovat vakuuttavassa järjestyksessä. Kaunis näkymä miehen mieleen avautuu runosi myötä : ) Kiitokset sinulle hyvästä lukuhetkestä : )
- tomppa2006
...olen valmis jakamaan runoillani rauhaa ja rakkautta, jos joku sen vain tavoittaa... Pitkään mietin tuota alkua "Miehen mielessä...", meinasin jo välillä muuttaa sitä, mutta jätin kuitenkin, koska niin sanat sisältäni pulppusivat, heh. Hyvästä ja kannustavasta palautteesta suurkiitos Sinulle. *hymyilee*
Sanaton hyvyys kaunistamassa sisintä sillä sitähän se on rakkaus siivoaa siellä. Kaunis on runosi kovasti kaunis viihdyin siinä ja niinhän se on aika mitataan läheisyydellä kellon viisareille siis sanottakoon olkoon kymmenen tai viis. Runostasi sanoisin, viimeinen säkeistö on runosi kruunu, tosin senhän varmaan jo tiesitkin. ;)
- tomppa2006
...tutkiessa ja kuunnellessa löytää sen kauneuden, jonka välittäminen toiselle ihmiselle on usein hyvin vaikeaa... Paljon on kirjoitettu siitä, että pienten lasten vanhempien pitäisi antaa aikaa lapsilleen, eikä mitään materiaali roskaa. Tämä sama koskee myös puolisoa. Aika ei maksa euroja, yhdessäolo ja hellyys on tärkeintä. Latasin runon loppuuni sen kauneuden mitä kirjaimilla pystyn aikaan saamaan. Mukava että pidit. *hymyilee*
- *MURUKULTA*
On aika - ja - On aika,,, Kauniisti kirjoitat, luot ajatuksensillan missä ei ole aikaa, tärkeitä ajatuksia, tunteita ja sanomattomia sanoja jotka vain hän kuulee.. olisipa aikuisten oikeesti mahdollisuus pysäyttää aika,, Vaan se on mahdotonta,, aika menee eteenpäin, näin se vain on, näin se menee!.. Hienoja aika_matkoja ajattomuuteen ja liveenkin, vilkuttaa Murukulta! :)
- tomppa2006
...ajattomuutta, sitä meille tunnetun ajan kulumisen katoamista tavoittelin... Kello käy ja viisarit menevät eteenpäin tuossa minunkin seinäkellossani, mutta hengitän tätä aikaa ja rakastan elämää koko sydämestäni. Kiitos Murukulta palautteesta ja kaunista päivää Sinulle. *hymyilee*
- s&s
Mua on aina kiinnostanut aika; sehän on perusluonteeltaan absurdi ja täysin sidottu sitä kaikkialla ympäröiviin olosuhteisiin - ei siis mikään saavuttamaton jumaluus tai ultimate totuus, kohtalon väistämättömyys, vaan normijäsen kaikkeuden jäsenkirjassa, siten olosuhteiden taivutettavissa ja viskottavissa. Aika leikkikoulua. Tuo viimeinen säe oli avain aika moneen juttuun. Ensinnäkin mua kiinnosti siihen irroitettu maailma, jota ei kaiken järjen mukaan voisi mitenkään olla olemassa: eli aika lakkaa olemasta olemassa jossain tilassa jossa tapahtuu jotain. Ajan pysähtyminen sinänsä ei ole mikään uutinen, mutta se on, että siinä voi samaan "aikaan" (heh) tapahtua jotain. Et kuule saata ymmärtää miten tästä innostuin. Taisin muuten irroittaa runostasi säikeen joka ei ole enää suorassa suhteessa alkuperäänsä. Mutta onko tuolla nyt niin väliä? Näin hetken pysähtyvän eikä se mahdu ahtaaseen järkeeni. Tämä on itselleni pieni inhimillinen ihme, jonka luojaksi olit valittu sinä. Tämä ei ole järin naismaista ajattelua, sillä munhan pitäisi olla kiinnostunut enemmän siitä miltä asiat tuntuvat versus mitä ne ovat.
- tomppa2006
...huomaa ajan kulumisen käsitteen muuttumisen ikääntyessä... Voi olla että vanhempana tapahtuu vähemmän niitä merkittäviä tapahtumia ja ihminen menee helposti sille mukavuusalueelle, jossa on vähemmän toivottavaa, että edes mitään merkittävää sattuisi. Olen oikein otettu innostuneista sanoistasi ja tarkoitin runoa kirjoittaessani, että nimenomaan viimeinen säe olisi se mistä sanoma löytyy. Muu oli pohjustusta siihen. Kiitän sydämellisesti viestistäsi, joka puolestaan antoi minulle paljon miettimisen aihetta. *hymyilee*
- Minanoita
Tässä taas runo joka vetoaa, minuunkin!Siispä tulin sen sinulle kertomaan.....=))))
- tomppa2006
...voinut tietää asiaa, jos et olisi sitä tullut kertomaan... Mukava nähdä sinua pitkästä aikaa. Kevätkiireet vievät noitaa, arvelen? Kaunis kiitos hyvälle ystävälle. *hymyilee*
...Tommy oletko ajatellut pistää runosi kansiin ja vaimolle lahjaksi... Ei missään kirjapainossa vaan omin käsin tehdyssä. Minä olisin tosi *Happy* jos sellaisen saisin=) Tämäkin sopisi niihin kansiin , Kiitos=)
- tomppa2006
...saada tehtyä joskus runokirja ja lahjoittaa omistuskirjoituksella hänelle... Ei kaikki ole runoihmisiä, mutta se ei haittaa, eikä ole este runojeni kirjoittamiselle. *hymyilee*
- toinen.
merkitseekään. http://www.youtube.com/watch?v=sxqaw4UVvhM
- tomppa2006
...merkitys rakkaudessa on käsittämättömän suuri ja tärkeä... Kiitos mukavasta musalinkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151