Pieni n.0,5cm, valkoinen, mustia raitoja,lyhyet paksut jalat,liikkui hyppimällä.Paljastui hämähäkiksi vasta laskeutumalla seittinsä avulla. Oli aika vaarattoman näköinen
Mikä hämis?
3
804
Vastaukset
- Karvinen
mulla on harvinainen rotu joka on kagstar se on sellanen iso ja valkonen jolla on vähän niinkun gebardin läikiä se on söpö vaikka yleensä hämppikset ei oo söpöjä!
- Pekka
siis mustavalkoinen ja liikkui hyppimällä?
Kuulostaisi hyppyhämähäkiltä. :D
Seeprahyppijästä (Salticus scenicus) saattaa olla kysymys. - kiinnostunut
Omaamme vanhemman, joskin jälkeenpäin remontoidun puutalon. Olen mielenkiinnolla seurannut pesutiloihimme kipittäviä pieniä hämähäkin näköisiä veijareita, jotka ovat n. 0,5mm melkeinpä neliön mallisia, mustanharmaita ja niissä näkyy olevan pari vaalean harmaata ohutta raitaa selässä. Todellakin ovat symppiksen näköisiä otuksia ja kun niitä hieman puhaltaa tai tuuppaa sormella, ne hyppäävät melkoisen loikan, kuin kirput konsanaan. Ovatko nämä tosiaan hämähäkkejä, kun en ole minkäänlaisia verkkoja nähnyt niiden kutovan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076