Minne mennä?

Neuvoja kaipaava...

Hei olemme vajaa 30 pari ja haluaisimme kovasti lähteä amerikkaan häämatkalle, mutta tarkempi kohde on vielä hakusessa. Kenelläkään hyviä neuvoja minne kannattaisi mennä? Kysyin samaa tuolta e-amerikan puolelta. Olemme suunnitellut n.viikon matkaa ja matka budjetista ei vielä ole tarkkaa tietoa. Auto matkalle emme ole lähdössä. Harrastamme vanhoja jenkki autoja ja niitä olisi kiva nähdä joko ihan liikenteessä tai jossain muualla nähtävyydessä. (ja miestä kiinnostaisi nämä jenkkien osatkin) Lisäksi musiikki kiinnostaisi rock´n rollin puolelta, olisi ihan mielenkiintoista käydä vaikka kuuntelemassa jotain paikallista bändiä. Ja minua tietysti naisena kiinnostaa nämä osto mahdollisuudet :) Niin ja sitä olen kanssa suunnitellut, että jos löytyisi hyvä tatuoija niin kenties pitäisi uusi kuva lisätä ihoon... Mutta jos joku osaa näillä kuvauksilla auttaa paikan valitsemisessa niin suur kiitos.

5

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------------

Ehkä New orleans? En tosin tiedä missä kunnossa se katrinan jälkeen on.

• ..vaihtoehto..

..voisi olla Las Vegas. Siellä on ainakin helppo toteuttaa tuo teidän toivelistanne ja häämatkalle tuo kaupunki sopii vallan loistavasti.

• :):D

Sinne mä lähtisin :) Oon ollu vasta LA:ssa ja sieltä ainakin tatuointiliikkeitä löytyy PALJON! Lähes joka viides kauppa on tatuointiliike, itekki otin siellä tatuoinnin, paljon halvempaa ku täällä!

• transatlantic

Tyypillisestä poikkeava ehdotus, varsinkin jos satutte olemaan elokuussa liikkeellä: Motown'issa (Detroit) noita vanhoja autoja on liikkeellä ja museoissa. Elokuun puolen välin kieppeillä on vuosittainen 'Woodward Dream Cruise', löytyy varmaan netiltä, jolloin vanhoja ja uusia autoja risteilee koko viikonlopun ajan. Cleveland, Ohio'ssa on taas Rock'n Roll'in Hall of Fame, joka on käymisen arvoinen. Ostareita löytyy sinulle mistä tahansa ja konserttejakin pitäisi olla tarjolla. Jos Keskilänteen lähdette, niin lisäisin vielä Chicagon tuohon kierrokseen, jos aika riittää.

• ja tatuoinneista

en osaa sanoa, mutta katsos seuraava, varsinkin jos suuremmalla porukalla menossa.... www.acapulcosunset.com ...on kylläkin mexicon puolella..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe