Kymmenen vuotias

edjjjd

Minun mielestäni meillä on aika hoikka poika kun on pituutta 134cm ja painaa 29kg. Miten teidän kymmenen vuotiaat. Poikaa kiusataan välillä siitä kun on niin "laiha".

3

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

en nyt muista pojan mittoja 10 vuotiaana. Mutta koko alakoulun ajan kaverit kiusasi laihuudesta. Sisäliikunnassa halusi pitää verkkareita kun oli niin laiha. Myöhemmin ei enää kiusattu ja hyvon on jaksanut erilaiset fyysistä kestävyttä vaaativat rasitukset. nyt parikymppisenä edelleen laiha 190 cm ja 74 kg

• omani hoikkis

poikani, 11.v. ja pituutta 143. ja painaa vaan 31.kg. lääkärit ei huolestuneit ole niin en minäkään..syö välillä kuin hevonen ja sit taas kuin lintu...tasaantuu kuulemma ajan myötä. häntäkin kyllä kiusataan kun niin hoikka, mut lapset nyt kiusaa toisiaan mistä vaan..älä tee siitä numeroa ettei häntä ala suretaa enempää, itse joskus kiukuissani tokasin luuviuluksi tms. kun ärsytti ku ei mitään suostunut syömään...sit kun ei kotona siihen kiinnitetä huomiota voi alkaa syömään kunnolla..joskus teen voileipää ja kun hän olkkarissa annan leivän käteen enkä ees kysy otatko, sit hän syö sen tuosta vaan....

• 9v tyttö

on 136cm pitkä ja painaa juuri ja juuri 27 kiloa, laiha on mutta ei kiusata siitä. Huono syömään paitsi karkkia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe