Tipitii...kevät on!

Silloin joskus vuonna 2006 avasin tietokoneeni ensimmäisen kerran. Oliko se kevättä, voisin melkein vannoa..tirahdus fiilistä ja jotain koukutusta.

30

1279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TizaNova

Utsituttaisi, mahdatko muistaa vielä ensimmäiset kirjoittamasi sanat? Voisi olla monelle ylivoimainen muistitesti. :D

• Ka, ei se niin vakavaa, mutta jos joku muistaisi omat heittonsa ja vielä kertoisi niistä stoorin:)

• Minä muistelen lämmöllä ensimmäisiä haparoivia sanoja. Ei niissä mitään elämää suurempaa sanottu, mutta hemmetin otettu olin, kun niihin sanoihini vastattiin. Mutta enempi olin otettu, kun silloin aikojen alussa palstalle oli tehty avaus ja se koski minua. Sen avauksen luin moneen kertaa ja naureskelin tyytyväisenä itsekseni. :)

• TizaNova
        Waffe kirjoitti:

Minä muistelen lämmöllä ensimmäisiä haparoivia sanoja. Ei niissä mitään elämää suurempaa sanottu, mutta hemmetin otettu olin, kun niihin sanoihini vastattiin. Mutta enempi olin otettu, kun silloin aikojen alussa palstalle oli tehty avaus ja se koski minua. Sen avauksen luin moneen kertaa ja naureskelin tyytyväisenä itsekseni. :)

..sinun olisi pitänyt liikuttua kyyneliin asti ja menit mokoma naureskelemaan. :) Siitäkö se 'ura' sitten urkeni? (muistaa miten Waffe pyysi hiljattain riimua nimellään omana avauksenaan, vältinköhän jotain?)

• TizaNova kirjoitti:

..sinun olisi pitänyt liikuttua kyyneliin asti ja menit mokoma naureskelemaan. :) Siitäkö se 'ura' sitten urkeni? (muistaa miten Waffe pyysi hiljattain riimua nimellään omana avauksenaan, vältinköhän jotain?)

En suoranaisesti naureskellut, mutta hymyä tuli suupieliin. Oli oikein pakko etsiä äsken avaus ja lukea se uudelleen.:) Yllätys, yllätys, avaus tehtiin joulun alla vuonna 02 ja paikka oli Hakkis. Urani oli alkanut jo aiemmin, ja avauksen tekijä tunsi minut palstojen kautta, ja siksi osasi minua kaipailla.

• TizaNova
        Waffe kirjoitti:

En suoranaisesti naureskellut, mutta hymyä tuli suupieliin. Oli oikein pakko etsiä äsken avaus ja lukea se uudelleen.:) Yllätys, yllätys, avaus tehtiin joulun alla vuonna 02 ja paikka oli Hakkis. Urani oli alkanut jo aiemmin, ja avauksen tekijä tunsi minut palstojen kautta, ja siksi osasi minua kaipailla.

..pesunkestävä palstaveteraani sitten! Kaikki nämä vuodet - sanoja ja taas sanoja..ko?

• TizaNova kirjoitti:

..pesunkestävä palstaveteraani sitten! Kaikki nämä vuodet - sanoja ja taas sanoja..ko?

Olen nähnyt paljon, sekä kokenut vielä enemmän kuin koskaan kuvittelin. Olen siitä erikoisen onnellinen, että seura jossa aloittelin, oli palstakirjoittajien eliittiä. Opin heiltä paljon, ja sain tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin. Se kaikki vaati sanoja, ja taas sanoja. Mutta se vaati myös tekoja.

• Nousiko ihokarvat pystyyn, ja kouraisiko samalla vatsan pohjasta, -oikein syvältä? Jos näin oli? Se oli varmaan kevättä, juuri ennen koivun silmujen puhkeamista. :)

• mahla virtas..ehkä vain silloin katselin sivusta koivujen puhkemista silmuun. *miettii* Waffeni..;D

• tintti.kotivintti kirjoitti:

mahla virtas..ehkä vain silloin katselin sivusta koivujen puhkemista silmuun. *miettii* Waffeni..;D

Ehkä vain annoit mielikuvituksesi viedä, ja silloin ne muistot tulee sydämestä:) Sitä se kevät tekee, itse kullekkin;)

• Waffe kirjoitti:

Ehkä vain annoit mielikuvituksesi viedä, ja silloin ne muistot tulee sydämestä:) Sitä se kevät tekee, itse kullekkin;)

nyt kyllä karahdin punaiseksi. *pyyhkii hikeä* Kevät on tullu´´´

nyt kyllä karahdin punaiseksi. *pyyhkii hikeä* Kevät on tullu´´´

Tiedän sen keväisen tunteen. Kuvittelet vain minut kuinka vedän silmät viiruiksi ja silloin tiedän että siellä reidet puristuu tiiviisti toisiaan vasten;)

• pirpzu

Kevätpä kevät ja kohta kesä. Olin joskus koukussa, mutta nyt on ollu lähemmäs puoli vuotta, ettei oo enää kauheesti kiinnostanut. Kunhan poikkeilen satunnaisesti.

• meni ekasta tietokoneesi avauksesta siihen kun päädyit Suomi24:n keskustelupalstoille? Oman koneeni avasin eka kerran syyskuussa 2004 ja joulukuussa samana vuonna kirjoitin ekan viestini keskustelupalstalle. Palsta oli Chat ja Irc / Chat-keskustelu :) Ekan viestini muistan hyvin, kävin allekirjoittamassa erään sefun laatiman "avoimen kirjeen ylläpidolle" chatin toimimattomuudesta :)) Olin siis pyyhältänyt ensin Suomi24:n chattiin, enkä tiennyt koko keskustelupalstojen olemassaolostakaan ennenkuin joku chat-huoneessa kehoitti porukoita käymään allekirjoittamassa tuon mainitsemani vetoomuksen.

• mutta chätistä lienee kaikki alkoi? Tiiraillut ihmisten olemassaoloja siellä ja sitten täällä.Se nyt ole sääntö tietää kaikesta, mutta kivat kun joku viitsii vastata:)

• TizaNova

..aktivisti! :) Muistatko miten adressin tavoite täyttyi, seurailitko enää?

• TizaNova kirjoitti:

..aktivisti! :) Muistatko miten adressin tavoite täyttyi, seurailitko enää?

ollut sen kummempaa välitöntä vaikutusta, mutta jossain vaiheessa tietääkseni chatin välityspalveluiden resursseja lisättiin. Sain muuten vasta jälkeenpäin tietää että tämä avoimen kirjeen laatinut sefu oli jonkun seksichatin sefu :))) Sii MÄ en chattaillut siellä, vaan ikäryhmissä :) Lopetin chattailun aika pian sen jälkeen kun löysin keskustelupalstat. Tää verkkaisempi tyyli sopii minulle paremmin.

• Pörrääjä

2004 avasin ensi kerran Suomi24:n Chat-palstan, joka myöhemmin Hakkikseksi nimettiin, muualla olin jo ennen sitä ehtinut surffailla muutaman vuoden. Muistan hämärästi ensimmäisen Hakkisviestini, en löytänyt sitä enää. Olisikohan Varjoissa luutinut sen turboluudallaan, niin kuin 99% suolloksistani ;)

• Minulle jäi aina arvoitukseksi Varjoisa. Kerran vaihdettiin muutama maili, jossa pyysin jättämään kirjoitukset rauhaan. Mutta ei hän suostunut, vaikka nätisti pyysin. Myöhemmin bongasin hänet chatissa ja lyöttäydyin juttusille. Tuntui loppujen lopuksi mukavalta naiselta.

• Kiva, että kerroit hakkisten ajoista..usko heh..

Kiva, että kerroit hakkisten ajoista..usko heh..

..olin siellä minäkin,oli siellä joku muukin ...onneks en muista mittään

• Kadunmies kirjoitti:

..olin siellä minäkin,oli siellä joku muukin ...onneks en muista mittään

muistan jotain..

muistan jotain..

Mitäs muistat?

• Kadunmies kirjoitti:

Mitäs muistat?

sulattelin. Muista sieltä ajoilta..*raapii päätään* mitään. Kertokaa ne hänelle, kun itse en mä voi;)

• TizaNova

..käännyit nurinperin, vai jo aiemmin? :)

sulattelin. Muista sieltä ajoilta..*raapii päätään* mitään. Kertokaa ne hänelle, kun itse en mä voi;)

..Hyvä dementia on painonsa arvoinen kultaa ;)

mieli on valikoiva..mä bongasin jotain ihan muuta. Katso ja kuuntele. Summernights..hrr http://www.youtube.com/watch?v=ZilNtDNanpQ&feature=related

...Voi vide, nyt sitä vasta huomaa kuinka paljon sitä onkaan unohtanut....

• Kadunmies kirjoitti:

...Voi vide, nyt sitä vasta huomaa kuinka paljon sitä onkaan unohtanut....

kyllä lähtee tossu heilumaan ilmankin. Vasen käsi on ihan hervoton ja puuduksissa, olen pitänyt leukaa pystyssä sillä kädellä koko illan musiikkia samalla kuunnellen. Kerran viel ja sitten nukkumaan. Hyvää yöt teille kaikille:)

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe