Tietäiskö / muistaisko joku... Kyseessä on muistaakseni Vaasalainen bändi jostain -80 luvun puolivälin tienoilta. Kyseessä on hidas biisi, nimeltään Angelique, ja siinä lauletaan hyvinkin suomalaisittain englanninkielellä, kertosäkeessä mm. näin : Angelique, let me stay I´m afraid of the darkness I´m afraid of the shadows I´m afraid of my mind Esittäjää / biisin oikeaa nimeä haetaan.. Kiitos jo etukäteen
Angelique
7
590
Vastaukset
- Mr. Hat
Mä mietin täällä ihan samaa! Kovasti yritin esim. youtubesta hakea mutta kun ei! Toi biisi on niin hyvä!!!! Kertokaa nyt joku kuka sen esittää!!!!!!
- K. Vaakku
Vaasasta ja 80-luvusta tulee mieleen bändi nimeltään Wild Force. Angelique nimistä biisiä ei tosin heidän tuotannostaan näytä löytyvän, mutta jospa se oikea nimi on jotain aivan muuta :-)
tuota samaa biisiä mäkin kuumeisesti etsiskelen tubesta. Kertokaa pliis jos joku tietää/muistaa
- Mimocita
Itse olen bongannut biisin joltain 80- ja 90-lukujen vaihteessa julkaistulta kokoelmalevyltä, mutten ole onnistunut löytämään sitä uudestaan toistuvista yrityksistä huolimatta...
- zoo
Bändi taitaa olla nimeltään Bush, mutta eipä siitä tietoa tunnu löytyvän. Kappale on "Smash 9"- kokoelmalla, oisko 1990 vuodelta.
- Kiiitooos
Bush-Angelique!
Kuuntelin kappaletta 90-luvun alussa ja jäi mieleen.
Nyt yrittänyt löytää varmaan kymmenen vuotta kunnes
löysin tämän bändin perusteella joten kiitos!
Löytyy YouTubesta myös.
http://www.youtube.com/watch?v=6rt3bZjyjxQ
ja tuostahan se löytyy, ellei kysyjä oo tätä biisiä bongannut jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184