LAIVA

jaska ;=(

Mitenkäs Varkaus laiva nyt seilaa tämän uuden kipparin alaisuudessa. On tainnut kääntyä ylös alas ja kölikin jo pinnan alla. Tuleppa kippari jo esille ja kerro missä mennään.

5

747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agitaattori08

...joku oli jo WL:n yleisönosastolla keksinyt lääkkeen: Rajamäki ja Hahtala ruoriin, niin jopas alkaa aurinko paistamaan Varkaudessakin. Eikö tuo vanha virkamies ole jo saanut näyttöjä em. henkilöiltä jo ihan tarpeeksi? Velkasaldostahan sen voi tarkastaa.

• Jos joskus vaalien alla kuuntelette korvat höröllään niin siellähän syytellään toisia ihan olan takaa siis nämä ehdokkaan ja sen perusteella kuka kovemmin haukkuu tulee valituksi. Eivät ne ole päteviä kuin siihen valittamiseen kun vaalien jälkeen vanha tarina jatkuu. Kaupungin johtaja on vain yksi työntekijä siinä missä muutkin. Kyllä meillä itselläkin on mentävä itseemme ja mietittävä ollaanko me itse tehty sen asian eteen mitään. Tiedän sen että Kaupungin johtaja ottaa ideoita mielellään vastaan ja kiittää niistä. Olen itsekkin niitä laittanut. Ei kun puhaltamaan yhteen hiileen niin saadaan liikettä laivaan.

• Anonyymi

tannis paska

• Anonyymi

paskinarkki

• Anonyymi

Hyvä Kokoomus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe