Heippa, Olen tekemässä pieni muotoista tutkielmaa ekologisuudesta tulevaisuuden ruokatottumuksissa, globaalista näkökulmasta. Tutkimusmenetelmäksi olen ajatellut eläytymismenetelmää. Erityisen kiitollinen olisin, jos osallistuisitte tutkimukseen. Pyydän teitä siis vastaamaan jompaankumpaan seuraavista kehyskertomuksista. Ilmoitathan kuitenkin kumpaan tarinaan vastasit. Kehyskertomus 1.: Eletään vuotta 2020. Sinua on pyydetty esittämään puheenvuoro kansainvälisessä konferenssissa, Tampere-talossa. Aiheenasi on "Ekologiset ruokatottumukset vuonna 2020 globaalista näkökulmasta". Kuulijat ovat erityisen kiinnostuneita siitä, miksi ekologisuus on edelleen tärkeää, miten siihen voi globaalisti vaikuttaa ja miten ekologisuus on vaikuttanut ruokatottumuksiin vuosien varrella? Eläydy tilanteeseen ja kirjoita siitä pieni tarina. Aikaa tarinan kirjoittamiseen on varattu 20 minuuttia. Kehyskertomus 2: Eletään vuotta 2020. Sinua on pyydetty esittämään puheenvuoro kansainvälisessä konferenssissa, Tampere-talossa. Aiheenasi on "Ekologiset ruokatottumukset vuonna 2020 globaalista näkökulmasta". Erityisen kiin-nostuneita kuulijat ovat siitä, miksei ekologisuuteen globalisella tasolla kiinnitetty aikaisemmin huomioita, mitä voimme nyt vuonna 2020 ekologisuut-ta edistää ja voimmeko ruokatottumuksia muuttamalla vaikut-taa ekologiaan? Eläydy tilanteeseen ja kirjoita siitä pieni tarina. Aikaa tarinan kirjoittamiseen on varattu 20 minuuttia. Sydämellinen kiitos vastauksestanne, autoitte minua huimasti eteenpäin :)
Ekologisuus
tulevaisuuden ruokatottumuk...
0
511
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086