Hyviä neuvoja.....

LaardiBee

osataan kyllä antaa pilvin pimein. Ihan mihin tahansa ongelmaan. Seuraava on poiminta "kahdestakymmenestä keinosta välttää lapsen kiukuttelua ja selvitä tilanteesta". Haluaisin vaan nähdä, kun tuon tekee jossain isossa marketissa: 7. Yllättävät tilanteet voivat säästää kiukuttelulta Yllättävissä tilanteissa lapsen kiukku saattaa unohtua. Tee jotain hassua, kuten kuperkeikka, hölmöjä ilmeitä tai vedä vaikka sukkahousut päähäsi.

11

380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo,

että lapsen kiukku marketissa voi hyvinkin johtua isän ja äidin hölmöistä ilmeistä (kaikilla on niissä hölmö ilme, ja syystäkin).

• johtuu useimmiten

siitä, kun isi, tai äiti ei osta karkkia, eikä lapselle ole tehty selväksi, kuka on lauman johtaja.. Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa, sanoo jo vanha sananlaskukin.. :// Elikkä, kasvatuksesta on kysymys, jos lapsi raivoaa. Eri asia on tietenkin, jos lapsi on kipeä..

• mikhaildenisov

karamellejä,anna hälle,se on sen väärti!!

• sukkahousuista

..vedä sukkahousut päähäsi etteivät hattu ja silmälasit putoa huvipuiston laitteissa..heh johan nauras naurismaan aidatkin sitä näkyä !!!

• Akkametso69

pitää saada kiukutella joskus.:) Vaikkakin ostosreissuilla ne osaa käyttää sitä tilannetta hyväksi, jos ei uskalleta komentaa.;) Kiukutteluun ja tunteiden näyttämiseen pitää olla oikeus.:) Kiukutellaan me aikuisetkin, vaikkei heittäydytäkään pitkälleen lattialle kuin poikkeustapauksissa.;D http://www.youtube.com/watch?v=xbVw7entkxg&feature=related

• Akkametso69
        LaardiBee kirjoitti:

tässä koko hoito.... http://www.helistin.fi/?page=9746491&id=8105622 Minua vain viehätti tuo sukkahousujen päähän laittaminen. Varsinkin kaupassa. Ettei vain ryöstäjäksi luultaisi? 8¤]

kannata sitä tehdä.;) Mutta sekin, että vaikka lapsen saakin hetkeksi jollain tempulla unohtamaan kiukun, niin kokemuksesta sanon, että niillä on pirun hyvä muisti.;D Eli se sama märinä jatkuu hetken päästä.;)

• Kun menen markettiin ja huomaan jonkun isin päässä sukkahousut,tiedän että lapsi on kiukutellutDD

• i-v atte

vois aiheuttaa erinäisiä kiljahduksia pankissa:)

• lokaaa

joooo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3717
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1975
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1468
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      483
      1244
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe