Olen lukenu viljakäärmeist aik paljo ja mä sain oman viljiksen =)) mut mul on pienii ongelmii ja vähä kysymyksiikki.. nii et mun viljis o n.8-9 kk vanha ja ny se o vähä ''harmehtunu'' ,sen silmät on harmahtavat ,johtuuko tämä siitä et nahanluonti lähestyy? onko se ihan normaalii? vai minkä takkii ny?? en kyl kauheesti uskoo mut jos tarttee tätä niih väri o : okeetee... Ja en oo kyl täst aiheest löytäny mitään milläkään sivull...Ja sit viel et sain viljiksen 1.5 et ei oo menny paljoo aikaa.. Kiitos jos vastaisitte = DDD
Viljakäärmest..
mä_vaa^^
3
369
Vastaukset
- viljiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Kyllä se taitaa olla nahanvaihto kyseessä.
Voipi olla, muttet ilmeisesti läheskään riittävästi. www.herppi.net -osoitteesta löytyy aivan varmasti tästä ja monesta muustakin asiaan liittyvästi aiheesta tietoa.
- king SNAKE
http://www.matelijat.info/viljakaarme/
Nahan luontia tulossa, onhan käärmeelle kostea paikka minne mennä, esim. pakaste rasiasta tehty käärmeen mentävällä aukolla varustettu märällä talouspaperilla varustettu piilopaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076