Elikkäs kun ne pihdit on sulle siihen huuleen laitettu , kummalta puolelta se piikki laitetaan huulen läpi ? Niin ja sitä myös kysyisin että jos huulen sisäpuolelle alkaa tulla arpikudosta onko sitä helppo hoitaa ? Madonna lävistyksestä siis on nyt kyse (:
Madonna lävistyksestä
Nimimerkki
5
307
Vastaukset
- HEIVAANmoimoi
mun mielestä sisäpuolelta, jos sen laittaa ulkokautta nii tulee jotenki näkyvämpi arpi tms ! :o
- mummmmmmmmmonimunmunakkas
mulla kyllä laitettiin edestä . :o Riippuu se toki lävistäjästäkin . :o
- mimmuliiii
mulla on kaikki huulikorut laitettu sisäpuolelt ainaki. =) En tiiä onks sil mitn välii.
- säääärwii
lävistäjästä riippuu =) mulle laitettiin edest. helppohoitonen tuo madonna on (:
- 13tyttö222222
Oon 13 ja meen syyslomalla ehkä ottamaan madonnan niin saako sille sanoa etten haluais että sitä laitetaan sisäkautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813