Mitä

sanotte

valkaisemattomista harsoista? Onko rumia kun on ruskeita? Toimiiko?

4

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4:n äiti

Eivät ole ruskeita vaan luonnonvalkoisia, hiukan kellertäviä. Kauneus on katsojan silmissä. Eikä ne valkaistutkaan vaippakäytössä tai pukliriepuinakaan kauan puhtaan valkoisina pysy. Jotkut väittävät että valkaisematon harso toimisi vaippakäytössä paremmin kuin saman paksuinen valkaistu harso, mutta minusta niissä ei ole merkittävää eroa. Yhtä hyviä ovat.

• kuin valkoisetkin

Minusta oli selkeää, kun valkaisemattomat (luonnonvalkoiset) harsot olivat vaippaharsoja ja valkaistut ja kuviolliset muuhun käyttöön. Helppo oli erottaa, vaikka kävivät pesussa samassa lastissa.

• niitä

pitää erotella toisistaan jos kerran samassa pyykissä pestään? Nehän on silloin yhtä puhtaita pesun jälkeen.

• on ällöä:)
        niitä kirjoitti:

pitää erotella toisistaan jos kerran samassa pyykissä pestään? Nehän on silloin yhtä puhtaita pesun jälkeen.

Kyllä mä vaan tykkään, että on eri rätit perspuoleen ja naamapuoleen vaikka samassa pyykissä useimmiten peseytyvätkin. Olkoon sitten kyse vaikka vain klikistä omassa päässäni mutta näin aion toimia jatkossakin. Johan nyt mummotkin katsois kieroon, jos käskisin pyyhkiä vauvan naaman vaippaan:) Kun ne valkoiset ja etenkin kuviolliset ovat mun silmään nätimpiä, niin siinäkin yksi syy siihen, että ne ovat näkyvimmässä käytössä. Vaikka harsot kuinka likoineen sekoittuis pyykissä, niin silti se vaan on mielestäni eri asia oliko harso alkujaan täynnä sitä itteään tai liki puhdas (esim pään alla pidetty harso).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe