Kävin Helsingin Länsisatamassa ja huomasin että laivaan lastattiin useita Xantioita. Ovatko itänaapurin pojat nyt kiinnostuneet Xantioista ?? Vai onko naapurimaassa joku Xanttu kokoontumisajo meneillään ? Xantinisti
Xantiat itään ??
39
847
Vastaukset
- niistä
on ajovalo polttimot palaneet loppuun, eikä suomesta löydy niin pienikouraisia asentajia että kädet mahtuisivat älyttömän pienestä pyöreästä reiästä lampun vaihtoon.
- lamppuja joskus
Jos olisit joskus vaihtanut Xantiaan polttimoita, tietäisit, että niitä polttimoita ei tarvii tunkea mistään pienestä pyöreästä reiästä.
- mutta mutta
lamppuja joskus kirjoitti:
Jos olisit joskus vaihtanut Xantiaan polttimoita, tietäisit, että niitä polttimoita ei tarvii tunkea mistään pienestä pyöreästä reiästä.
Joo mutta minä yritinkin oman persreikäni kautta.
- varmaan.
ilmeisesti ne raadot kipataan mereen kun ei kannata sulattaa.
- kipattiin
ilmeisesti aikoinaan mereen.
- ahkerina satamissa
Hienoa, että Xantiat kelpaa venäläisille multimiljonääreille keräilykohteiksi. Hienoa on myös, että samaan aikaan toyotia lastataan satamissa pitkälle merimatkalle kohti afrikkaa, jossa innokkaita työntäjiä riittää. Hienoa kierrätystä kertakaikkiaan!
- uuden elämän
afrikan vaativissa oloissa mutta sitikat joutuvat venäjälle romuraudaksi. Mm. Afganistanin sodassa käytetään tojon pick-uppeja paljon sotilasajoneuvoina mutta sitikoita ei näy...miksiköhän...no koska ne ei kestä sodan vaativia oloja.
- sillä...
uuden elämän kirjoitti:
afrikan vaativissa oloissa mutta sitikat joutuvat venäjälle romuraudaksi. Mm. Afganistanin sodassa käytetään tojon pick-uppeja paljon sotilasajoneuvoina mutta sitikoita ei näy...miksiköhän...no koska ne ei kestä sodan vaativia oloja.
...mitään tekemistä asian kanssa, ettei Citikka valmista pick-upeja? C-vitosella on vähän vaikea kilpailla neliveto-avolavojen kanssa.... Eikä taida Citikka myöskään viedä tuotteitaan afganistanin suunnalle...
- Ivan Hou
tuskin ne xantiat menevät rahakkaille venakoille, ne haluavat isoja maastureita ja Mersun, Bemun ja Audin uusimpia, isoja malleja. Menisköhän vaan ihan tavallisille kolhoosikuskeille Iivana
- ei sitten
sillä... kirjoitti:
...mitään tekemistä asian kanssa, ettei Citikka valmista pick-upeja? C-vitosella on vähän vaikea kilpailla neliveto-avolavojen kanssa.... Eikä taida Citikka myöskään viedä tuotteitaan afganistanin suunnalle...
valmista pick-uppeja? No koska ei pysty kun ei ole resursseja eli rahaa kuten Toyotalla.
- ihaillaan
Ivan Hou kirjoitti:
tuskin ne xantiat menevät rahakkaille venakoille, ne haluavat isoja maastureita ja Mersun, Bemun ja Audin uusimpia, isoja malleja. Menisköhän vaan ihan tavallisille kolhoosikuskeille Iivana
Venäjälläkin. Olen monen uusrikkaan venakon nähnyt ajavan Lexuksen luxusmaastureilla.
- Ja Hi-luxit
ei sitten kirjoitti:
valmista pick-uppeja? No koska ei pysty kun ei ole resursseja eli rahaa kuten Toyotalla.
No miksei Toi-ota kehitä sitten esim. hiacea, jos rahaa kerran tulee ovista ja ikkunoista? Malli on jäänyt sinne kultaiselle -80 luvulle ja viimeisin facelift muistuttaa lähinnä kiinalaista kopiota, nytkin koko kansan ykkönen oli TM:n testissä viimeisenä! Hah!
- lähtee
Ja Hi-luxit kirjoitti:
No miksei Toi-ota kehitä sitten esim. hiacea, jos rahaa kerran tulee ovista ja ikkunoista? Malli on jäänyt sinne kultaiselle -80 luvulle ja viimeisin facelift muistuttaa lähinnä kiinalaista kopiota, nytkin koko kansan ykkönen oli TM:n testissä viimeisenä! Hah!
nimenomaan siitä että tehdään erittäin toimintavarmoja autoja koetulla tekniikalla toisin kuin Citroen joihin työnnetään heti kaikenmaailman uudet epävarmat vikaherkät tekniikat ja maksatetaan korjaus sitten asiakkaalla. Tämänvuoksi sitikassa on paljon vikoja ja Toyotassa vähän vikoja. Näin yksinkertaista se on. Sitikan pitäisi muuttaa valmistusfilosofiaansa täysin uudenlaiseksi jos se haluaa saada autonsa luotettaviksi ja haluaa myyntimäärien nousevan. Hiacen konstruktio on varma ja myyntimäärät ylivoimaisia muihin merkkeihin joten sillä testillä voi pyyhkiä ihan mitä haluaa :)
- hiasusta
lähtee kirjoitti:
nimenomaan siitä että tehdään erittäin toimintavarmoja autoja koetulla tekniikalla toisin kuin Citroen joihin työnnetään heti kaikenmaailman uudet epävarmat vikaherkät tekniikat ja maksatetaan korjaus sitten asiakkaalla. Tämänvuoksi sitikassa on paljon vikoja ja Toyotassa vähän vikoja. Näin yksinkertaista se on. Sitikan pitäisi muuttaa valmistusfilosofiaansa täysin uudenlaiseksi jos se haluaa saada autonsa luotettaviksi ja haluaa myyntimäärien nousevan. Hiacen konstruktio on varma ja myyntimäärät ylivoimaisia muihin merkkeihin joten sillä testillä voi pyyhkiä ihan mitä haluaa :)
Hi-aceen voi olla tyytyväinen, niin kauan, kun ei koeaja muita pakuja. Silloin ei tiedä paremmasta mitään. Hiaceen ei mahdu mitään, se on huono ajettava,jää jumiin tasamaalle, hidas ja kaikenpäälle hele-vetin ruma. Ja ei se hiacen tekniikka ole mitään pomminvarmaa tekniikkaa. Mäntiä ja männänrenkaita on noissa poikinut, ei mitenkään poikkeuksellista.Lisäksi kori mätii.
- vuodesta
hiasusta kirjoitti:
Hi-aceen voi olla tyytyväinen, niin kauan, kun ei koeaja muita pakuja. Silloin ei tiedä paremmasta mitään. Hiaceen ei mahdu mitään, se on huono ajettava,jää jumiin tasamaalle, hidas ja kaikenpäälle hele-vetin ruma. Ja ei se hiacen tekniikka ole mitään pomminvarmaa tekniikkaa. Mäntiä ja männänrenkaita on noissa poikinut, ei mitenkään poikkeuksellista.Lisäksi kori mätii.
toiseen ylivoimaisesti eniten. No miksikö... no siksi tietysti että se toimii vuodesta toiseen varmasti ja yritykset eivät tarvitse seisottaa autojaan korjaamolla toisin kuin muita merkkejä.
- Hiasulle
vuodesta kirjoitti:
toiseen ylivoimaisesti eniten. No miksikö... no siksi tietysti että se toimii vuodesta toiseen varmasti ja yritykset eivät tarvitse seisottaa autojaan korjaamolla toisin kuin muita merkkejä.
Tämän legendaarisen pakettiraketin ensimmäisen polven autot liukenivat Suomen tiesuolaan, ja harvoista pelastujista melkein kaikki ovat sittemmin emigroituneet Afrikkaan linja-autoiksi. Hiace on tullut tunnetuksi erityisesti väärentäjien, salakuljettajien, kauppiaiden ja muiden epämääräisten pienyrittäjien perusautona.
- myyntiluvut
Hiasulle kirjoitti:
Tämän legendaarisen pakettiraketin ensimmäisen polven autot liukenivat Suomen tiesuolaan, ja harvoista pelastujista melkein kaikki ovat sittemmin emigroituneet Afrikkaan linja-autoiksi. Hiace on tullut tunnetuksi erityisesti väärentäjien, salakuljettajien, kauppiaiden ja muiden epämääräisten pienyrittäjien perusautona.
ratkaisee ja asiakastyytyväisyys ja se on tärkeintä.
- yksi.
myyntiluvut kirjoitti:
ratkaisee ja asiakastyytyväisyys ja se on tärkeintä.
Aivan,omistajat lienevät sitten kuin kärpäsiä... Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä - Paska on HYVÄÄ!
- myydyimmän
myyntiluvut kirjoitti:
ratkaisee ja asiakastyytyväisyys ja se on tärkeintä.
pakun joukkoon Euroopassa Hiace. Onko se tärkeää?
- Sitikan
myyntiluvut kirjoitti:
ratkaisee ja asiakastyytyväisyys ja se on tärkeintä.
voittaessa.
- vain se
myydyimmän kirjoitti:
pakun joukkoon Euroopassa Hiace. Onko se tärkeää?
ratkaisee. Täälläpäin ei hyväksy yritykset sitikoita. Ne ajelee varmalla tojolla.
- Hiacea ja Hiluxia..
Sitikan kirjoitti:
voittaessa.
myydään SUOMESSA eniten ja se on tärkeintä.
- on tärkeää
Hiacea ja Hiluxia.. kirjoitti:
myydään SUOMESSA eniten ja se on tärkeintä.
ei meille autoista ymmärtäville. Hiacella voi viedä terveisiä perille mutta työkäyttöön siitä ei ole. Oikeat työt tehdään Transportereilla, Transiteilla, Fiateilla, Sitikoilla ja Pösöillä.
- oikeat työt
vain se kirjoitti:
ratkaisee. Täälläpäin ei hyväksy yritykset sitikoita. Ne ajelee varmalla tojolla.
tehdään kunnon pakuilla. Hiace soveltuu lähinnä kukkakaupalle ja sähkömiehen työautoksi, joka ei aja kaupunkia edemmäs.
- tehdään
on tärkeää kirjoitti:
ei meille autoista ymmärtäville. Hiacella voi viedä terveisiä perille mutta työkäyttöön siitä ei ole. Oikeat työt tehdään Transportereilla, Transiteilla, Fiateilla, Sitikoilla ja Pösöillä.
enimmäkseen Hiacella koska Hiacea myydään eniten.
- parempi!
Hiacea ja Hiluxia.. kirjoitti:
myydään SUOMESSA eniten ja se on tärkeintä.
Korealainenkin tekee paremman pakun, kuin haisu. Huihain 170 hp väkivahva common rail ja haisu-suhari vapisee ja pyyhkii hikeä...
- raskaita
tehdään kirjoitti:
enimmäkseen Hiacella koska Hiacea myydään eniten.
töitä Hiacella koska se ei kestä. Toisaalta se on hirvittävän huono ajaa. Kaupunkipyörityksessä kevyellä kuormalla sillä voi jotain tehdäkin.
- puhut
tehdään kirjoitti:
enimmäkseen Hiacella koska Hiacea myydään eniten.
liekkilohimiehet luottaa haisuun, mutta maksavatko veronsa?
- koko ajan
parempi! kirjoitti:
Korealainenkin tekee paremman pakun, kuin haisu. Huihain 170 hp väkivahva common rail ja haisu-suhari vapisee ja pyyhkii hikeä...
Hiacea myydään enemmän ja enemmän ja yrittäjien luotto eikun kasvaa autoon.
- mahtava.
raskaita kirjoitti:
töitä Hiacella koska se ei kestä. Toisaalta se on hirvittävän huono ajaa. Kaupunkipyörityksessä kevyellä kuormalla sillä voi jotain tehdäkin.
auto. Ei voi muita edes verrata sen laatuun ja kestävyyteen.
- lopettaa
koko ajan kirjoitti:
Hiacea myydään enemmän ja enemmän ja yrittäjien luotto eikun kasvaa autoon.
Transit Euroopan eniten myyty pakettiauto jo 40 vuoden ajan. Että silleen...
- verrata
mahtava. kirjoitti:
auto. Ei voi muita edes verrata sen laatuun ja kestävyyteen.
180 tkm ja Hiacesta kampurat poikki. Muut kestää, Hiace ei.
- Reimari
Totta pakiset. Kävin eilen Länsisatamassa viemässä pari kaveria laivaan ja huomasin myös saman kuin ketjun aloittanut. Satamassa oli useita (5-6kpl) Xantioita ja kuskit näyttivät itänaapureilta. No se on hyvä kun kelpaavat sinne, meidän autokanta paranee. reiska
- Economisti
Toihan on hyvä uutinen, vienti on alkanut vetämään ja samalla päästään ongelmajätteestä eroon. Suomi nousuun !
Vanhat Sitikat varmaankin matkaavat itään Japaniaan tutkittavaksi; kuinka näin monimutkainen auto saadaan kuluttajalle myytyä ja teollisesti valmistettua.
- korjaantupahan
ne sähköviatkin sitten samalla.
- se menee
eihän tojo muuta osaa.
- paaliin
se menee kirjoitti:
eihän tojo muuta osaa.
eihän sellaista laatua tarkat japsit huoli.
- pysty
paaliin kirjoitti:
eihän sellaista laatua tarkat japsit huoli.
kopioimaan Sitikan hydrauliikkasysteemiä. Tarkkuus kun ei riitä edes sylinteriputkien, männänrenkaiden ja mäntien valmistamiseen josta seurauksena on Toyotan valtava öljynsyönti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124