eli kaksi kaveriani valmistuu keväällä lähihoitajiksi, enkä tiedä, mitä heille pitäisi antaa lahjaksi. Koska olen itsekin opiskelija, niin mihinkään suureen ja kalliiseen minulla ei ole varaa. Toinen kavereistani on taiteellinen käsityöihminen, toinen taas urheilullinen ja koirahullu. Onko kenelläkään ideoita?
Valmistujaislahja lähihoitajalle?
Miako008
2
1648
Vastaukset
- vaikka tekstillä
jonka teet runon muotoon ja kiva kuva päälle...tiimarin sivut on täynnä malleja...sitten leivot pikku hiekkakakun ja vot! http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/5728/Perunajauho-hiekkakakku helppo ja nopea ja kun käärit kauniiseen sellofaaniin...namnam!
- Jep66
Ostin thaimaan matkan ja pikku kultarannekkeen pitkäaikaisemmaksi muistoksi juhlasta. Hyvä ystävä valmistui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897