Kaikki hyödylliset niksit ja vinkit koskien irtoripsien käyttöä otetaan ilolla vastaan. Tehdäänkö muu silmämeikki ennen irtoripsien liimaamista vai sen jälkeen? Kannattaako irtoripsiin sipaista ripsiväriä? Kiitos!
Apua irtoripsien käyttöön
2
1481
Vastaukset
Irtoripset laitetaan vasta sit ku meikki on valmis ja kannattaa vielä laittaa rajausväriä irtoripsien juureen että raja ei näkys niin selvään. Anna kuitenkin liiman kuivua ennen rajausvärin laittamista. Ripsiväriä ei kannata laittaa irtoripsiin. Pois ottamisen jälkeen puhdista liima pois irtoripsistä huolellisesti ja säilytä rasiassaan koska niitähän voi käyttää useammin kuin kerran.
- riippuuuu
ihan siitä minkälaiset ripset ovat kyseessä. Kaikenmaailman vappuripset ja sellaset yber tuuheat "koko ripset" kannattaa laittaa vasta viimeiseksi. Itse kuitenkin käytän aika useasti juhlissa ym. ripsitupsuja. Saatan laittaa esim. 3 tai 2 ripsitupsua silmän ulkonurkkaan tehosteeksi. Liima on aika hyvää ja ripset pysyvät hyvin paikoillaan, joten laitan tupsut paikoilleen yleensä ennen kun aloitan tekemään silmiin muuta meikkiä. Ne jotenkin sulautuvat lopuksi paremmin kokonaisuuteen. Liimamisen apuna käytä yleensä vanupuikkoa tai jotain muuta tikkua. Liimaa kun yleensä menee sormiin ja sitten ei tahdo hommasta tulla mitään. En tiedä onko jotain sääntöä että saako irtoripsiin laittaa ripsaria vai ei, mutta itellä ainakin noiden tupsujen kanssa toimii ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768