on ktm exc 125 tuoreöljy voitelua ihan kevariks oon aatellu semmoosta mutta oon lukenu jostain että eij ois tuoreöljyvoitelua onko näin????:O:O:O::O:O:
tuoreöljyvoitelu
2
531
Vastaukset
- ktm kadulle
en suosittele kisa enduroa kadulle, päivittäiseen cruising käyttöön tiheiden huoltovälien takia, ne cruising käyttöön tehdyt on eri pelejä. Siis en tarkoita tällä etteikö ktm olisi hyvä ja kestävä koska se on hyvä ja kestävä vaan se on kisapeli. Tuorevoitelua ei ole koska bensa seos sekoitetaan optimaalisesti kilpailun ja olosuhteiden mukaan, eli se ei ole katukäyttömukavuuspyörä
- twrtgwtg
ktm:ltä löytyy EXE-malli jossa ON tuoreöljyvoitelu. mutta ne ovat sitten hieman vanhempia. Lähitulevaisuudessa tulee kotarilta intia malleja jotka ovat samaa teholuokkaa DT tai hussen sm/wre:n kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337