Hän itkee pellon pientareella itkee, kun ikä painaa. Hän muistaa herkän lapsuuden kauniit kesät ja kukat sen. Ei kuule heinäsirkan sirkutusta, ei ruohon pientä rasahdusta. Hän näkee auringonsäteen näkee lapsen ja tarttuu käteen. Lapsi, vaikkakin aikuinen, puristaa kättään hellästi varoen. Kyyneleet kuivaa kosketus, "lapsi" vierellä sekä rakkaus. Pellon piennar voimaa antaa heinäsirkan soitto kaukaa kantaa. Ei kuule hän, mut kuulee kuitenkin sen rakkaus sai aikaan tänäänkin. 15.5.2009
Äidin vierellä
5
241
Vastaukset
- haikea
Kiitos tästä runosta, luin sen yhä uudelleen, se on nin haikean kaunis ja todellinen.
- Kaunista....
Suuresta sydämestä kirjoitettu ....=)
- *MURUKULTA*
Todella sydämenpintaa koskettavaa tekstisi. Kaunista !! Kiitos siis tästä runostasi, tässä oli kaunis sävel! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481