Olen ajatellu hankkia lapsille lahjaksi
pleikkarin.
Mitä eroa on PS1 ja PS2 välillä?
Kannattaako maksaa PS2:sta lähes 2 tonnia, jos
PS1:n voi saada reilusti alta tonnilla.
ps1 ja ps2 erot?
6
325
Vastaukset
- detail
samat erot suurinpiirtein kuin Mersu 140 ja Mersu
600 secis - kirsi, äiti
moi,
kun iskä kyselee tämmöisiä, taitaa olla kyseessä
vielä niin pienet lapset, etteivät ymmärrä tai
osaa selostaa ps1:n ja 2:n eroja... ;)
meillä on ps1 ja 2 lasta, molemmat alle 8v.
pelaavat lasten arcade & adventure -pelejä.
suurin ero ps1:n ja 2:n välillä näkyy varmaankin
grafiikassa. toisaalta kunnollisten lastenpelien
tarjonta on niin vähäistä, että ps1:llä pärjätään
vielä hyvän aikaa.
itse olen nimennyt ps2:n Aikuisten Pleikkariksi,
ehkä senkin vuoksi, että taskurahoista
säästämällä aika harva lapsi saa ps2:n ennen 25
vuoden ikää.
*varustautuu kilvellä mätäklönttejä vastaan*
luulen kuulleeni (?!!) että ps2 toimii myös dvd-
playerina. viisaammat oikokoon.- iskä
Sellasen huhun vielä kuulin että ps2:sessa ei saa
toimimaan itsepoltettuja levyjä. On tietenki
mahdollista että siihenki kohta joku keksii
sellasen lisähilavitkuttimen että toimii. - Anonyymi
Taitaa aikusilla olla ihan muut peliohjaimet
- Anonyymi
Toinen toistaan syvempi kuilu nykymalleihin, eikä mitään tukipalveluita ja ekassa oli heikommat lukupäät, ei ne toisessakaan kovin kestäviä olleet ..., kolmosessa oli vaikka mitä piiputusvikoja virtalähteissä jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748