Hei! saako kukaan iho-oireita koivun siitepölystä?.Mulla ainakin kuivaa kasvot hirveesti,kutiaa ja menee jopa kipeän tuntuiseksi.Kovasti odotellaan et satais,niin puhdistus ilma
koivun siitepöly
2
472
Vastaukset
- Koivua
Vanha juttu, mutta ajankohtainen nytkin. Kiinnostais myös tietää kuinka toisten iho oireilee siitepölystä. Itsellä ihottumaa kaulassa, rintakehällä ja kasvot punottaa. Urticariaa tulee ajoittain huuliin. Iho on myös kasvoista ja kaulalta kuiva.
- hilipati rillaa
Minulla oireilee silleen, että silmätulehdus. Ja isoja nokkosrokkoturpoumia. Lisäsi jalkaterät... eli kun siitepölyä on joutunut 8ihan kengänsuista tai jonkun kuistilta, tms.) jalkoihini, niin jalat turpoaa ja kutiaa ihan vietävästi, lopulta turvotus estää kengän pitämisen pahimmillaan. Kylmällä vedellä huljuttelu, sukkien ja kenkien vaihto- ja aeriusta, ja pianhan se helpottaa. ellei, niin eipäs tanssahdella, eipäs kuljeta kuin mopin jäljessä kuisteilla ym. ulkotiloissa- ammattini takia poistan sotkuja, joten koivuaika on kiintoisa, on joskus ollut lekurireissujakin yllättäen. enempi yleensä muut säikähtää kuin itse, mutta sadetta minä kaipasin, sitä tulikin viimeviikon loppupuoleen ihan kuin saavista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269