Ihmettelen taas kerran tätä niin ihanaa lainsäädäntöä josta ei tarvitse pitää kiinni; Minut irtisanottiin joku aika sitten ja tämän jälkeen työnantajani unohti yleiskorotuksen palkastani. Liiton lakimies neuvoi että ainoa tapa saada rahani on mennä oikeuteen. Suurempi oikeusprosessi ei minua kiinnostaisi, onko muilla ollut samantyyppisiä ongelmia joista on selvitty edes hieman helpommalla?
Työehtosopimuksen noudattaminen
irtisanotulle?
2
572
Vastaukset
- . , . ,
Eikös se ole helppoa, kun liiton lakimies hoitaa jutun? Paljonko siinä joutuisit itse tekemään? Kannattaisi hyödyntää maksamansa jäsenmaksut ja antaa liiton hoitaa.
- ????????????
Mitä on sanottu syyksi? Ja samaa mieltä edellisen kanssa, jos rahat mielestäsi kuuluu sinulle niin lakimies asialle, jos ei neuvotellen onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337