Nyt se on sitten uusittu kaksnelosen foorumi ja on kait arvostelun paikka.
Yhtä helkutin hidasta on kuin enennkin tai onko vain alkukankeutta!
Hyvää on ainakin se, että viestit ovat heti kaikki allekkain näkyvissä ja nuo ikäryhmät tässä samalla sivulla, pääsee äkkiä hyppäämään naapurin puolelle.
Ja muokattuakin saa tässä samalla sivulla.
Tuntuuko vain vai onko teksti himmeämpää kuin ennen?
Mitäs tässä, kaikkeen tottuu - aidanseipäänäkin olemiseen, niin ainakin vanha sanonta väittää!
Mitä olette mieltä?
30
338
Vastaukset
- 1947
Meirikille jo kehuinkin tätä foorumia. Näkee heti, mihin vastaa. Sujuvalta tuntuu.
- missä?
No mitä sanoi?
- meirikille
jo sujuttelin mielistelyt, kai sen kaikki on huomannu, eiköstajuupas !
- semmoinen
jolle ihan erikseen vastataan?
ihan hyvältähän tämä tuntuu, kunhan tottuu uuteen väritykseen..
- OliviaKoo
Kyllä on oudon näköinen sivu, en muuta sano. Mutta niinhän se on aina uuden kanssa, kai tähänkin aikanaan tottuu.
Viesteistä sen verran, että samat vaihtoehdot ovat kyllä edelleen kuin edellisessäkin versiossa, puute minusta on se, että merkintä "seuraava" puuttuu kokonaan.
No, katsellaan...- miten?
Tämä on seuraava, eikä puutu, mitä tarkoitat?
- puuttuu
Tämä on seuraava, näkyykö?
Lisäänpä vielä vähän moitteita, nimittäin tuo vaaleansininen "präntti" ei ole mitään huonosilmäisen luettavaa.
Kiva olisi myös sellainen mahdollisuus, että voisi vielä viestin lähettämisen jälkeenkin korjata sitä.
Nämä kai pitäisi laittaa palaute-osioon.
Siellä ei kovin näkynyt uudistusta kehuttavan.- pielessä
puuttuu kirjoitti:
Tämä on seuraava, näkyykö?
No eivät tosiaan näy, olit oikeassa.
- geenit
Tellastiina kirjoitti:
Lisäänpä vielä vähän moitteita, nimittäin tuo vaaleansininen "präntti" ei ole mitään huonosilmäisen luettavaa.
Kiva olisi myös sellainen mahdollisuus, että voisi vielä viestin lähettämisen jälkeenkin korjata sitä.
Nämä kai pitäisi laittaa palaute-osioon.
Siellä ei kovin näkynyt uudistusta kehuttavan.Ei me 60 näin hitailla mihinkään ehditä, ehtii käydä lukemassa muita uutisia ja taas palata katsomaan lähtikö ja tuliko viesti.
- puunainen
Aikansa taas ottaa että tottuu, mutta sitähän se aina on, kun tekevät uudistuksia.
Se vain, että tekstin voisi tarvittaessa voida suurentaa, siis vaikka etusivulle mahdollisuus siitä. Joo, klasit on päässä ;-)- pjekkas
En tiedä miten muissa selaimissa,mutta Firefoxissa kun painat Ctrl näppäimen pohjaan ja sitten näppäimellä suurennat sivua ihan mielesi mukaan.
Explorerissa kun ottaa tuolta ylhäältä "näytä" ja sieltä zoomaus saa tekstiä suuremmaksi!
- puunainen*
pjekkas kirjoitti:
En tiedä miten muissa selaimissa,mutta Firefoxissa kun painat Ctrl näppäimen pohjaan ja sitten näppäimellä suurennat sivua ihan mielesi mukaan.
Kiitos vinkistä!! Toimii ja olen tuliketun käyttäjä.
- OliviaKoo ek
Tellastiina kirjoitti:
Explorerissa kun ottaa tuolta ylhäältä "näytä" ja sieltä zoomaus saa tekstiä suuremmaksi!
Minulla on Windows XP-käyttöjärjestelmä ja minä saan suurennoksen myös oikeasta alakulmasta, kellonajan yläpuolella on "suurennuslasi", ruskea varsi ja pyöreä, Suomen lipun mallilla ja väreillä varustettu pyörylä.
Nyt minulla on siinä 100%. Tämän vieressä oikealla on pieni kolmikulmio, josta vasemmalla hiiren painikkeella klikkaamalla saa esiin muut prosentit, voi suurentaa tai pienentää.
Oliko mahdollisimman sekava? OliviaKoo ek kirjoitti:
Minulla on Windows XP-käyttöjärjestelmä ja minä saan suurennoksen myös oikeasta alakulmasta, kellonajan yläpuolella on "suurennuslasi", ruskea varsi ja pyöreä, Suomen lipun mallilla ja väreillä varustettu pyörylä.
Nyt minulla on siinä 100%. Tämän vieressä oikealla on pieni kolmikulmio, josta vasemmalla hiiren painikkeella klikkaamalla saa esiin muut prosentit, voi suurentaa tai pienentää.
Oliko mahdollisimman sekava?Aina vaan viisastuu,
kuin kauhian viisaaks tässä vielä tuleekaan....
Heitetäänks teidät muuten täältä aina välillä ulos?
Minä jouduin nytkin taas kirjautumaan ja juuri kirjoitin rekattuna!
- KristaTee
Tämähän on jännittävää! Ihka uudet sivut. Pitää oikein ajan kanssa totuutella tähän.
Uudistuksissahan on aina hyvät ja huonot puolensa. Ja niin on tässäkin. Hyvää on se, että kaikki on allekkain, ei tarvitse hakea. Huonoa on se mistä Tellastiina jo puhui, teksti on himmeämpää. Huonosilmäiselle varmaan hankalaa.
Mokattua tulee varmaan ennenkuin tähän tottuu, mutta mokaaminenkin voi joskus olla hauskaa.
Hyvää pikkulauantaita kaikille!jo torua koko uudistuksen, mutta kun nyt tässä vähän selasin, niin tuntuu jo paremmalta. Jos tuo sininen väri olisi sillä entisellä mustalla, niin oikein hyvä!
- KristaTee
marja-liisa41 kirjoitti:
jo torua koko uudistuksen, mutta kun nyt tässä vähän selasin, niin tuntuu jo paremmalta. Jos tuo sininen väri olisi sillä entisellä mustalla, niin oikein hyvä!
sen unohdin. Se on tosiaan vähän vaikealukuista.
poistoa - antaas kattoo pysyyks se ilmoitus siinä aina.
Niin ja sellainenkin oikku tässä nyt on, että heti ei saa uutta viestiä lähetettyä!- 1943
yleisilme on. Pidän enemmän siitä, että vain yksi viesti näkyy, mutta senhän voi itse muuttaa. Eipä taida olla niitä elämän suuria kysymyksiä tämä, joten uusiin aloituksiin vaan, jos aihetta on.
- 32111
Toimiihan se yksi viesti kerrallaankin, ainakin mun koneella,
kun painaa sitä porras painiketta
- marjapensas evk.
Eilen, kun avasin tän palstan pitkästä aikaa, niin pari kertaa hieraisin silmiäni,
kun luulin tulleeni väärälle foorumille.
Kait se ihan hyvä on, kun tottuu:))- KristaTee
pikkuhiljaa tottuu. Vielä kun saisivat sähköpostinkin toimimaan. Nyt se toimii, ei toimi, toimii, ei toimi ......
- marjapensas
KristaTee kirjoitti:
pikkuhiljaa tottuu. Vielä kun saisivat sähköpostinkin toimimaan. Nyt se toimii, ei toimi, toimii, ei toimi ......
Kirjauduin sisälle, yritin päästä postilaatikolle, mutta "sivua ei voi näyttää"??
Höh, siis postia ei voi lähettää, eikä vastaanottaa.
Juu nimimerkki sentään vielä kelpaa:D - KristaTee
marjapensas kirjoitti:
Kirjauduin sisälle, yritin päästä postilaatikolle, mutta "sivua ei voi näyttää"??
Höh, siis postia ei voi lähettää, eikä vastaanottaa.
Juu nimimerkki sentään vielä kelpaa:DMinä pääsen mutkan kautta laatikolle. Ensin ruudulle tulee jonkinlainen ruudukko ja sitten tulee ilmoitus, että ei toimi, yritä uudelleen. Kun yritän uudelleen, aukeaa postilaatikko. Posti kyllä kúlkee.
Ja nyt kun olin vastaamassa sinulle, jouduin etusivulle pariin otteeseen. Tämä on mennyt oikeesti jännittäväksi. KristaTee kirjoitti:
Minä pääsen mutkan kautta laatikolle. Ensin ruudulle tulee jonkinlainen ruudukko ja sitten tulee ilmoitus, että ei toimi, yritä uudelleen. Kun yritän uudelleen, aukeaa postilaatikko. Posti kyllä kúlkee.
Ja nyt kun olin vastaamassa sinulle, jouduin etusivulle pariin otteeseen. Tämä on mennyt oikeesti jännittäväksi.Minä kyllä pääsen postiini ihan sovinnolla ja se toimii, mutta se risoo. kun yhtenään saa kirjautua.
Miksköhän se aina heittää pihalle?
Ja se ärsyttää, kun viestien lähetysaika näkyy etusivulla piiiitkällä viiveellä.
- vaihdoin
selaimen Firefoxiksi, nopeutti, ainakin minulla.
Varsinkin lyhyen viestin hahmottamista, lukemista, haittaavat nuo kynä- ym. ikonit.
Kai osataan vastata ilman kynänkuvaakin.
.
.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184