...miksi joutsenen liha on aivan vitivalkoista vaikka laittaisit sen miten? Maku on kyllä sama kuin hanhella mutta se valkoinen väri oudoksuttaa.
Osaako joku kertoa...
4
678
Vastaukset
- hmm?
Missä olet saanut joutsenen lihaa. Joutsenethan on Suomessa rauhoitettuja.
- Jussi
Suolta olen saanut, joutsenhan on isokokoinen hanhi, ei se sen kummenpi ole. Tottapuhuen täällä päin Suomea on joutsenta metsästetty kautta aikojen, on hieman jännitystäkin lintumetsällä kun saa varoa piipertäjiä etteivät vain näe, tekisivät varmasti ilmoituksen vallesmannille.
Painavimman joutsenen lihat painoivat yli 15 kiloa, riittää herkkua! - Metsästäjä
Jussi kirjoitti:
Suolta olen saanut, joutsenhan on isokokoinen hanhi, ei se sen kummenpi ole. Tottapuhuen täällä päin Suomea on joutsenta metsästetty kautta aikojen, on hieman jännitystäkin lintumetsällä kun saa varoa piipertäjiä etteivät vain näe, tekisivät varmasti ilmoituksen vallesmannille.
Painavimman joutsenen lihat painoivat yli 15 kiloa, riittää herkkua!On kai sitä parempaakin riistaa ku joku joutsen, sehän on sentään Suomen Kansallis lintu, että kyllä sen verran pitäs ihmisellä olla arvostusta Joutsenta kohtaan... turhaa leuhottamista, ja häpeä meille muille metsästäjille!!!!!!!
- MR.ERKKI
Metsästäjä kirjoitti:
On kai sitä parempaakin riistaa ku joku joutsen, sehän on sentään Suomen Kansallis lintu, että kyllä sen verran pitäs ihmisellä olla arvostusta Joutsenta kohtaan... turhaa leuhottamista, ja häpeä meille muille metsästäjille!!!!!!!
Oletko tosissasi kun puhut tommosia,jussi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219