Kun miten siihen voi tutustua??? Eihän se ees tiedä, että oon olemassa...:/
Rakastan G:tä...miten voin tutustua?
4
578
Vastaukset
- huh
Pikkug on mun kaveri ja sä huora voit mennä vittuun.
pikkug kuuluu mulle- mustamakkararuhtinas
voimme aloittaa siitä, että järjestät tapaamisen kanssani. Sen jälkeen voin selventää sinulle, että "rakastat" median ja markkinointikoneiston luomaa tuotetta, ei siinä tosin mitään, rakastan minäkin Pepsiä. Sen jälkeen voisin nipistää sinua.
- mie vaa
eka sun pitää olla pantavan näköne.. sit sun pitää mennä sen keikalle.. sit sun pitää olla vika joka hengaa siä keikkabussilla (ellei lähteny) ja sit ku se pyytää sua dösään nii voit kertoo rakastavas sitä... mut siinä on yks pikku pulma... se tuskin ottaa sua kovin tosissaa.. eiköhän se oo kuullu jo muutaman rakkauden tunnustuksen... XD
- No siis jee
No siis eikös hei tollaseen julkkikseen oo aikaa vaikee tutustua.. Aika toivotonta triljoona miljoona haluais tutustua siihen.. Toi on ihan pönttöö.. Étsä väleihin sen kanssa pääsis... toi on ihan toive ajattelua... hei ajattele "Miten voin tutustua häneen" ajattele.. Hei camoon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244