Siis miten on, monessako asteessa mikrofleecen oikein saa pestä? Mietin tässä vaan että ku se on meillä ihoa vasten niin häviääkö bakteerit 40 asteessa? Apua!! auttakaa ku olen niin alussa näitten kanssa!!
mikrofleece
3
347
Vastaukset
- merkkinen?
Mä oon ainakin pessyt 60 asteessa. Puhutko nyt tietyn merkkisestä vaipasta vai jostain pelkästä kankaasta? Eikö niissä ole pesuohjetta?
Muista käyttää oikeanlaista pesuainetta eli ei mitään zeoliittitöhnää tukkimaan vaippaa... eikä saa olla yli 5% saippuaa. Ja kosteussulkukuoret menee valkaisuaineista pilalle.- kiitos!
Olen siis saanut itsetehtyjä kestovaippoja mitkä ovat uusia niin en ollut ihan varma ja puhun nyt sisävaipasta, joten kiitos paljon! Nyt siis kone pyörimään :)
- villat villapesussa
Itse olen pessyt kaikki vaipat 60asteessa, joskus Muovittomat vaipat 90asteessa (jos on ruvennu imut haisemaan kastuessaan ym.).
Villakuoret tietenkin olen pessyt 30-40asteen villapesussa.
Melkein kaikki kankaat kestää 60 asteen pesun, se mikä ei kestä, sitä kannata käyttää vaipoissa (ennen ompelua kannattaa pestä 60asteessa, jotta tietää soveltuuko se). Enimmäkseenhän ne vain kutistuvat eri tahtiin, jos pesee liian kuumassa, vaipasta tulee epämuodostunut, mutta imee silti hyvin!! Pieni kosmeettinen haitta.
Jos pesee alhasissa asteissa, joutuu käyttämään vahvempia pesuaineita, jotka saattavat ärsyttää pikkupeppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219