Tuleeko tästä yhtään mitään?
Palavasti ihastuneita toisiimme,mutta vesimiehen vetäytyneellä luonteella ja hiljaisella luonteella tälläiselle tempperamenttiselle jousimiehelle,se on liikaa ja kipinät sinkoilee kun sanon suorat sanat mitä ajattelen.
Onko ihan mahdoton yhtälö?
Jousimies (n) ja
1
363
Vastaukset
- '''''''''''''
vai hiljainen ja vetäytyvä vesimies, semmosen mäkin hauaisin nähdä :D
kyllä se on tosi että jouskari on tempperamenttinen ja kyllä ne kipinät sinkoilee kun kaksi jääräpäätä kohtaa,nimittäin kyllä veskarikin on omapäinen ja suorasanainen ainakin minä. jousimiehen kanssa on ollut yks parhaista parisuhteista mun kohdallani. kaatui sitten välimatkaan ja käytännön asioihin,muuten oltais oltu kyllä aika moinen parivaljakko :D toimii,ja sopiasti erilaisia ovat nää kaksi ja silti luonteissa on paljon samaa ja osaavat arvostaa ja kunnioittaa toisiansa ja itseänsä myös!!! eli ei ole ollenkaan mahdorton yhtälö.yksi parhaista mahdollisista itse asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207