Tuleeko tästä yhtään mitään?
Palavasti ihastuneita toisiimme,mutta vesimiehen vetäytyneellä luonteella ja hiljaisella luonteella tälläiselle tempperamenttiselle jousimiehelle,se on liikaa ja kipinät sinkoilee kun sanon suorat sanat mitä ajattelen.
Onko ihan mahdoton yhtälö?
Jousimies (n) ja
1
355
Vastaukset
- '''''''''''''
vai hiljainen ja vetäytyvä vesimies, semmosen mäkin hauaisin nähdä :D
kyllä se on tosi että jouskari on tempperamenttinen ja kyllä ne kipinät sinkoilee kun kaksi jääräpäätä kohtaa,nimittäin kyllä veskarikin on omapäinen ja suorasanainen ainakin minä. jousimiehen kanssa on ollut yks parhaista parisuhteista mun kohdallani. kaatui sitten välimatkaan ja käytännön asioihin,muuten oltais oltu kyllä aika moinen parivaljakko :D toimii,ja sopiasti erilaisia ovat nää kaksi ja silti luonteissa on paljon samaa ja osaavat arvostaa ja kunnioittaa toisiansa ja itseänsä myös!!! eli ei ole ollenkaan mahdorton yhtälö.yksi parhaista mahdollisista itse asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707