onkohan joillain kokemuksia waikiki hotellista alcudiassa. onkohan siellä netti ja ihan mitä vaan kokemuksia mielelläni lukisin kun ollaan sinne menossa eikä olla koskaan oltu. kiitti
alcudia
1
567
Vastaukset
- don luis
olin kyseisessä hotellissa n.10 v.sitten.silloin ei nettiyhteyksistä ollut mitään hajua.hotelli oli edesmenneen spies yhtiön lomalaisille,joten esim. vastaanotossa puhuttiin parhaiten tanskaa.itse olen suurella vaivalla opiskellut espanjaa,jolla siinä kohdassa ei sitten pärjännytkään.varmaan nykyisin on toisin.hotelli oli ihan kiva,joskin kadunylitys rannalle oli pikku harmi,vilkkaan liikenteen johdosta.olen saanut käsityksen että sekin,liikennevalojen myötä olisi parantunut.vastapäisessä sea club hotellissa myös asuneena olimme monesti heidän tilavilla allasalueilla.täytynee poiketa kesällä katsomaan päivän tilanne. waikiki on melko hyvällä paikalla,kaikkea löytyy lähiympäristöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337