Naaras malamuutille ajattelin nimeksi ensin sellaista kun LYNZI, mutta tulin toisiin aatoksiin . Olisiko kellään hyvää nimiehdotusta ? Jos on niin laittakaa tänne niin monta kun ikinä keksitte . :) Kiitos
alaskanmalamuutti
6
1465
Vastaukset
- malamuutille:))))
Ensiksi iiiiiihanan rodun olet valinnut!
Tässä muutamia nimiehdotuksia, jotkut tosin vähän vaikeita, mutta itse sitten päätät otatko näistä nimistä jonkun vai et :D
Ajattelin että kun on tuollainen rotu niin sitten vähän arktisempi nimikin (tosin ei kaikki tuossa ole, mutta kuitenkin)
AIDA
AADA
JEDI --> tämä voi kyllä olla uroksenkin nimi
KIRA
DORA- alkuperäinen kirjoittaja
Juuu u minusta Kide kuulostaa loistavalta !! ja myös Luna . Lynzi sinänsä olisi hyvä mutta se voi olla vaikea lausua ... Mutta kirjoittelen sitten minkä nimen valitsen, lienee tulisi vaikka lisää ehdotuksia ;D
- saksis-
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Juuu u minusta Kide kuulostaa loistavalta !! ja myös Luna . Lynzi sinänsä olisi hyvä mutta se voi olla vaikea lausua ... Mutta kirjoittelen sitten minkä nimen valitsen, lienee tulisi vaikka lisää ehdotuksia ;D
Milloinkas se pentu teille tulee? :D :D
- NIMMARA
täs ois sulle mun lemppari nimet:
Bella
Nita
Nikita
Lily
Lulu¨
Emilia
Fiia
Belinda
Iines
Veela
Helmi
tara
lyci
Mimi
OLLOOOSS HYVÄ:)- ykkönen!
MAYA! (eight below-leffasta)
- :D
samaa mitin yhä en kekkaa mitään nimee tyttö koiralle oisko jollain ehdotuksia jos on niin kertokaa ilo mielin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066