On se vaa tälläki kaudella kaunista katsottavaa, toi Interin peli. koko ajan parempaa suuntaa menty, peli peliltä, niinku sen pitääki. Toi haka matsi ei nyt kerro yhtää mitää, haka pääsi, oisko ollu 4 kertaa Interin kenttä puoliskolle Pallon kans. Inter Pelaa Omaa Peliä!! VPS kaatuu to28.5 Kaikki kattomaa kaunista Inter Jalkapalloa!! Sini-Musta
Fc Inter Turku! 2009
5
609
Vastaukset
- tubiz84
Nii 4kertaa Interin kentta puoliskolle ekal puoliajalla :)
- hohohoho
Turku on mustavalkoineeeeeeen!! Ei sinimusta milloinkaan!!
- Ei ruuhkia
hohohoho kirjoitti:
Turku on mustavalkoineeeeeeen!! Ei sinimusta milloinkaan!!
Olin paikalla "turistina" pääkaupungista ja tuo yli 9000 henkeä olisi stadissa ollut varma hässäkkä tarkoitan siis ruuhkia ja tungosta.
- kun..
Ei ruuhkia kirjoitti:
Olin paikalla "turistina" pääkaupungista ja tuo yli 9000 henkeä olisi stadissa ollut varma hässäkkä tarkoitan siis ruuhkia ja tungosta.
järjestelyistä vastasi Suomen ammattimaisin Jalkapallo-organisaatio, Turun Palloseura.
- Onkin
kun.. kirjoitti:
järjestelyistä vastasi Suomen ammattimaisin Jalkapallo-organisaatio, Turun Palloseura.
Hallitseva mestari tiedä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076