Hei!
Olen 36-vuotias nainen. Toiminut yrittäjänä 2001-2008. Etsin nyt uusia haasteita ja mielenkiintoista myyntityötä pohja (provisio) Helsingin seudulta. Olen ahkera ja ulospäinsuuntautunut ja sinnikäs luonne. Olen valmis aloittamaan työt heti.
Puh. 0466317221
Myyntityötä etsin
6
561
Vastaukset
- bmbmnbm
siellä on kaikki vapaat työpaikat. laita hakuun helsingin alue ja soita mielenkiintoisiin.
- Juntta80
Jos haluat kuulla tarkemmin niin laita postia osoitteeseen juhani.yli-karjanmaa@elisanet.fi niin kerron lisää.
Kiinnostaisiko työ Herbalifen parissa?Ota yhteyttä piakosonen@suomi24.fi
- Helmipirpana
Minulla olisi tarjota töitä kosmetiikan ja hyvinvoinnin parissa.
Tätä voi tehdä joko sivutyönä tai tehdä siitä itselleen kokopäivätyön! Ulospäinsuuntautuneet pärjäävät, ja sinulla täydellinen pohja kun olet yrittäjänä jo toiminut, vielä kun tuotteet ovat laadukkaita, tunnettuja ja edullisia niin mikä ettei!
Laita postia helmipirpana@netikka.fi niin kerron lisää!
Lähde ihmeessä mukaan mukavaan joukkoomme! :) - pikaisesti
Minkä alan yrittäjä olet ollut?
- Pian töihin
Hei!
Kiitos kaikille mielenkiintoisista työtarjouksista, joita olen saanut.
Soittoja tuli yllättävän paljon, olen positiivisesti yllättynyt.
Sinnikkyys palkittiin ja olen työllistynyt ravintola-alalle, joten homma on nyt hoidossa.
Hyvää kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985