Olisiko syytä tutkia asiat Porissa..

Alla olevan linkin olen poiminut Laki & Rikos-palstalta. Olisi varmaan syytä tutkia lastensuojelussa olevien henkilöiden taustat / nykytilanne. Ovatko Porin Esikkoa ym. koskevat väittämät paikkansapitäviä.. Jos ovat, tulee asioihin puuttua kiireellisesti. Samaten myös Köyliön asiatkin. Huostaanotot tulisi tutkia tarkoin, onko niihin todellisuudessa ollut aihetta..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/2724651

25

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Augustus Bembölebum

mieltä että sinun pääsi tulisi asettaa tutkittavasti ensimmäiseksi.

• von Lagerbom

Kyllä tuollaiset asiat tulee tutkia, jos asiassa perää on, että lasten parissa työskentelevillä on alkoholiongelma, kuten joku on kirjoituksessaan väittänyt..

• Luukkuhousumies
        von Lagerbom kirjoitti:

Kyllä tuollaiset asiat tulee tutkia, jos asiassa perää on, että lasten parissa työskentelevillä on alkoholiongelma, kuten joku on kirjoituksessaan väittänyt..

kaukana toisten lapsista. Olet jo aiheuttanut niin paljon surua ja murhetta sekaantumalla toisten elämään. Sinunlaisesi pitäisi pistää pimeään häkkiin maan alle ja heittää avain kaus pois.

• von Lagerbom
        Luukkuhousumies kirjoitti:

kaukana toisten lapsista. Olet jo aiheuttanut niin paljon surua ja murhetta sekaantumalla toisten elämään. Sinunlaisesi pitäisi pistää pimeään häkkiin maan alle ja heittää avain kaus pois.

Omistani vaan olen yrittänyt kiinni pitää, kuten nytkin on tavallaan vireillä eräs isyystunnustus mahdollisesti porilaiseen pikkupoikaani nähden.. Todistusaineistoa tässä keräilen pikkuhiljaa ja odottelen mitä se uusi laki mahdollisesti pitää sisällään.. Saattaa piankin jo asia ratketa..

• Yksinhuoltajan tytär
        von Lagerbom kirjoitti:

Omistani vaan olen yrittänyt kiinni pitää, kuten nytkin on tavallaan vireillä eräs isyystunnustus mahdollisesti porilaiseen pikkupoikaani nähden.. Todistusaineistoa tässä keräilen pikkuhiljaa ja odottelen mitä se uusi laki mahdollisesti pitää sisällään.. Saattaa piankin jo asia ratketa..

Olet kyllä selvästi oikein pitkän ja syvällisen psyykkisen hoidon tarpeessa. Mutta itse et tietenkään sitä huomaa vaan kylvet jonkinlaisessa sairaassa ylemmyydentunnossa. Ystävälläsi toisaalla näillä palstoilla sairaudet jo todettiin ja lääkitys annettiin mutta kun ei käyttänyt niin tuli todellisia vaikeuksia. Odotan milloin sinulle käy samoin.

• von Lagerbom
        Yksinhuoltajan tytär kirjoitti:

Olet kyllä selvästi oikein pitkän ja syvällisen psyykkisen hoidon tarpeessa. Mutta itse et tietenkään sitä huomaa vaan kylvet jonkinlaisessa sairaassa ylemmyydentunnossa. Ystävälläsi toisaalla näillä palstoilla sairaudet jo todettiin ja lääkitys annettiin mutta kun ei käyttänyt niin tuli todellisia vaikeuksia. Odotan milloin sinulle käy samoin.

Osata kääntää aloitusasiani minua vastaan.. Kysehän oli siitä, että ilmoitin muualla suomi24-palstalla olleen kirjoitus siitä, että joku väitti Porin lastensuojelun, vai oliko niin, viranhaltijan käyttäneen / käyttävän huumetta. Ja Esikon työntekijän olevan alkoholisoitunut.. Mikäli tällaiset asiat ovat totta, niin eikös asiat tulisi sinun mielestäsi tutkia?

• Mankus fon Skf
        von Lagerbom kirjoitti:

Osata kääntää aloitusasiani minua vastaan.. Kysehän oli siitä, että ilmoitin muualla suomi24-palstalla olleen kirjoitus siitä, että joku väitti Porin lastensuojelun, vai oliko niin, viranhaltijan käyttäneen / käyttävän huumetta. Ja Esikon työntekijän olevan alkoholisoitunut.. Mikäli tällaiset asiat ovat totta, niin eikös asiat tulisi sinun mielestäsi tutkia?

sinä haluat vain olla okaana kansakunnan perseessä. Kuten Petukin. Siellä pierunhajussa varmaan viihdyt hyvin.

• von Lagerbom
        Mankus fon Skf kirjoitti:

sinä haluat vain olla okaana kansakunnan perseessä. Kuten Petukin. Siellä pierunhajussa varmaan viihdyt hyvin.

Hyväksyt sen että lasten parissa mahdollisesti työskentelevät voivat vapaasti käyttää vaikkapa huumeita? Miksi siis sellainen laki on tehty, että mm. lasten parissa työskentelevien taustat pitää selvittää?

• Agnes von Stradivarius
        von Lagerbom kirjoitti:

Hyväksyt sen että lasten parissa mahdollisesti työskentelevät voivat vapaasti käyttää vaikkapa huumeita? Miksi siis sellainen laki on tehty, että mm. lasten parissa työskentelevien taustat pitää selvittää?

Seurattuani pitkään edesottamuksiasi eri foorumeilla, päätin rohkaista mieleni ja esittää muutaman mielipiteen, sekä kysymyksen, sallinet?
        Teissä von Lagerbom on yhteneviä piirteitä Julkishallinnon asiantuntija P. Nurmisen kanssa. Olette molemmat onnistuneet sotkemaan asianne tahoillanne ja molemmat Teistä löytävät vikaa yhteiskunnasta, lainsäädännöstä, sosiaalitoimesta jne. Kumpikaan Teistä ei koskaan löydä vikaa itsestään.
        Osaisitko vastata mistä tämä johtuu?
        Olet isyysasiassa syyllistänyt ainoastaan lapsen äitiä, kuitenkin tieten tahtoen istutit siemenesi varattuun naiseen, miksi?
        Huoltajuuskysymyksessäni löydät vikaa ex puolisostasi ja sosiaalitoimesta, mutta et itsestäsi, miksi?
        Kuitenkin niin sinä kuin Nurminenkin huudatte suureen ääneen tasavertaisuuden ja epäkohtien puolesta, osoitatte sormella ympäristöänne ja siinä työskenteleviä ihmisiä, samaan aikaan kun kumpikaan Teistä ei osallistu yhteiskuntamme ylläpitoon, ainoastaan kulujen tuttamiseen, niin eläkkeiden (työkyvyttömyyden) kuin erinäisten valitusten muodossa. Molempien uskottavuus on kärsinyt oman "pesän" epäselvyyksien muodossa.
        Toivonkin, että kumpikin Teistä viettäisitte foorumeilta kesälomaa hoitaen itsenne ja asianne kuntoon.

Kunnioittavasti

Agnes von Stadivarius

• pitäisi olla
        Agnes von Stradivarius kirjoitti:

Seurattuani pitkään edesottamuksiasi eri foorumeilla, päätin rohkaista mieleni ja esittää muutaman mielipiteen, sekä kysymyksen, sallinet?
        Teissä von Lagerbom on yhteneviä piirteitä Julkishallinnon asiantuntija P. Nurmisen kanssa. Olette molemmat onnistuneet sotkemaan asianne tahoillanne ja molemmat Teistä löytävät vikaa yhteiskunnasta, lainsäädännöstä, sosiaalitoimesta jne. Kumpikaan Teistä ei koskaan löydä vikaa itsestään.
        Olet isyysasiassa syyllistänyt ainoastaan lapsen äitiä, kuitenkin tieten tahtoen istutit siemenesi varattuun naiseen, miksi?
        Huoltajuuskysymyksessäni löydät vikaa ex puolisostasi ja sosiaalitoimesta, mutta et itsestäsi, miksi?
        Kuitenkin niin sinä kuin Nurminenkin huudatte suureen ääneen tasavertaisuuden ja epäkohtien puolesta, osoitatte sormella ympäristöänne ja siinä työskenteleviä ihmisiä, samaan aikaan kun kumpikaan Teistä ei osallistu yhteiskuntamme ylläpitoon, ainoastaan kulujen tuttamiseen, niin eläkkeiden (työkyvyttömyyden) kuin erinäisten valitusten muodossa. Molempien uskottavuus on kärsinyt oman "pesän" epäselvyyksien muodossa.
        Toivonkin, että kumpikin Teistä viettäisitte foorumeilta kesälomaa hoitaen itsenne ja asianne kuntoon.

Kunnioittavasti

Agnes von Stadivarius

huoltajuuskysymyksessäsi. Anteeksi kirjoitusvirheeni!

• von Lagerbom
        Agnes von Stradivarius kirjoitti:

Kunnioittavasti

Agnes von Stadivarius

Ala-arvoista tekstiä. Mikäli sellaiset seikat pitävät paikkansa, joita aloituksessa toin esiin, ovat asiat tutkittava eivätkä sellaiset henkilöt ole sopivia työskentelemään lasten kanssa. Paitsi.. Kyllä alkoholia saa vapaa-aikanaan nauttia. Se ei kai kuulu kenellekään. Mutta kuten sanoin, kun tuollaisia on kirjoitéttu nimeltä mainiten, tulee asiat tutkia ja mikäli aihetta on, tulee ko. viranhaltijat korvata sopivimmilla.

• Raimo Rauma-Repola
        von Lagerbom kirjoitti:

Ala-arvoista tekstiä. Mikäli sellaiset seikat pitävät paikkansa, joita aloituksessa toin esiin, ovat asiat tutkittava eivätkä sellaiset henkilöt ole sopivia työskentelemään lasten kanssa. Paitsi.. Kyllä alkoholia saa vapaa-aikanaan nauttia. Se ei kai kuulu kenellekään. Mutta kuten sanoin, kun tuollaisia on kirjoitéttu nimeltä mainiten, tulee asiat tutkia ja mikäli aihetta on, tulee ko. viranhaltijat korvata sopivimmilla.

Olet jo tehnyt itsestäsi naurettavan pellen. Kuten Petukin teki. Etkä saa edes Petusta itsellesi kaveria. Narsismi on kavala tauti. Siinä haluaa olla vain yksin ja aina oikeassa. Ei onnistu edes kartanonherroilta.

• von Lagerbom
        Raimo Rauma-Repola kirjoitti:

Olet jo tehnyt itsestäsi naurettavan pellen. Kuten Petukin teki. Etkä saa edes Petusta itsellesi kaveria. Narsismi on kavala tauti. Siinä haluaa olla vain yksin ja aina oikeassa. Ei onnistu edes kartanonherroilta.

Mitäpä jos nyt lopettaisit halventavien viestiesi kirjoittamisen tai teen asiassa rikosilmoituksen..

• Lapsen kengissähän
        von Lagerbom kirjoitti:

Mitäpä jos nyt lopettaisit halventavien viestiesi kirjoittamisen tai teen asiassa rikosilmoituksen..

itsekin olet.
        Ei voi kuin nauraa!
        Poistitko itse vai poistettiinko sanonnat joita et ymmärtänyt
        lapsenomaisuutesi vuoksi.

tämän kirjoitti: välihuikka

nauru pidentää ikää, liika taas saattaa lyhentää sitä
        (vanha sanonta)

• vastausta
        von Lagerbom kirjoitti:

Yhteenkään kysymykseen. Mikä osa tekstissäni oli ala-arvoista? Mielestäni kaikki mainitut asiat ovat foorumilla tulleet julki ihan itsesi toimesta. Pointti asiassa oli se, että miksi arvostelet alvariinsa muita kun kirjoitustesi perusteella omat asiasikin kaipaisivat selvittämistä? Tottahan toki tuollaisia asioita tutkitaan, mutta oletkohan sinä juuri oikea katalysaattori asioiden alullepanoon? Von Stradivarius

• outo hemmo!
        Lapsen kengissähän kirjoitti:

itsekin olet.
        Ei voi kuin nauraa!
        Poistitko itse vai poistettiinko sanonnat joita et ymmärtänyt
        lapsenomaisuutesi vuoksi.

tämän kirjoitti: välihuikka

nauru pidentää ikää, liika taas saattaa lyhentää sitä
        (vanha sanonta)

Ensin kertoo elämänkertansa saitilla ja sitten uhkaa syytteillä kun joku antaa mielipiteitään. Miksi repiä henkilökohtasia asioita, jos ei kestä.

• petu_67
        Mankus fon Skf kirjoitti:

Minä pidän aina huolen siitä, että kun jotain väitän niin pystyn sen myös todistamaan. Ja olen varma, että jos vaikka ex-vaimoltani kysytte tästä niin hän vahvistaa asian. Kun joku jotain kertoo niin saatan kyllä "nyökytellä" mutta se ei tarkoita, että asian uskoisin jos sitä ei pystytä todistamaan.

Ja omana neuvonani kyllä sanoisin, että mitä ikinä kuulettekin kenestä tahansa väitettävän niin miettikää omilla aivoillanne, että "voiko olla totta..."

• Agnes von Stradivarius kirjoitti:

Kunnioittavasti

Agnes von Stadivarius

Noin kuukauden sisällä olen saamassa suuren summan rahaa - miksi?

Syy on se, että valtion viranomaiset olivat mokanneet pahan kerran.

Toki vielä on edessä kolme oikeudenkäyntiäki hovissa.

Kaikki ei aina ole...

• von Lagerbom
        outo hemmo! kirjoitti:

Ensin kertoo elämänkertansa saitilla ja sitten uhkaa syytteillä kun joku antaa mielipiteitään. Miksi repiä henkilökohtasia asioita, jos ei kestä.

Että tuollaiset herjaukset narsismista ovat vailla todellisuuspohjaa. Kun sellaisia väitteitä aletaan täällä esittää, varsinkin kun minut tunnistetaan, syyllistytään asiassa kunnianloukkaukseen. Harva tuntuu edes tietävän millaiset narsismin oireet ovat. Minut tuntevat tietävät kuitenkin ettei oirekuvaukset sovi minuun. Täällä mentiin henkilökohtaisuuksiin, vaikka tarkoitus oli ottaa puheeksi se, onko noissa aloitukseni väittämissä todellisuuspohjaa. Koska kyse on Porin viranhaltijoista, pitäisi jonkun heidät tunnistaa, ja näin ollen olettaisi kommentteja heistä tänne tulevan eikä minusta.. Ja tiedoksi vaan, että olen ollut hoitoalalla työssäkin ja näin ollen olen ollut keskusteluissa niin lääkärien kuin psykologienkin kanssa, eikä kukaan ole väittänyt minun olevan narsisti taikka muutoinkaan psyykentilaltani sairaaksi luokiteltava. Päin vastoin, olen saanut jopa professoritason ortopediltä positiivista palautetta älyllisestä tasostani.

• diaknoossi tunnistaa
        von Lagerbom kirjoitti:

Että tuollaiset herjaukset narsismista ovat vailla todellisuuspohjaa. Kun sellaisia väitteitä aletaan täällä esittää, varsinkin kun minut tunnistetaan, syyllistytään asiassa kunnianloukkaukseen. Harva tuntuu edes tietävän millaiset narsismin oireet ovat. Minut tuntevat tietävät kuitenkin ettei oirekuvaukset sovi minuun. Täällä mentiin henkilökohtaisuuksiin, vaikka tarkoitus oli ottaa puheeksi se, onko noissa aloitukseni väittämissä todellisuuspohjaa. Koska kyse on Porin viranhaltijoista, pitäisi jonkun heidät tunnistaa, ja näin ollen olettaisi kommentteja heistä tänne tulevan eikä minusta.. Ja tiedoksi vaan, että olen ollut hoitoalalla työssäkin ja näin ollen olen ollut keskusteluissa niin lääkärien kuin psykologienkin kanssa, eikä kukaan ole väittänyt minun olevan narsisti taikka muutoinkaan psyykentilaltani sairaaksi luokiteltava. Päin vastoin, olen saanut jopa professoritason ortopediltä positiivista palautetta älyllisestä tasostani.

sinussa täyden PELLEN !!!
        (lyhyesti mutta niin ytimekkäästi sanottuna)

• ja taas
        petu_67 kirjoitti:

Minä pidän aina huolen siitä, että kun jotain väitän niin pystyn sen myös todistamaan. Ja olen varma, että jos vaikka ex-vaimoltani kysytte tästä niin hän vahvistaa asian. Kun joku jotain kertoo niin saatan kyllä "nyökytellä" mutta se ei tarkoita, että asian uskoisin jos sitä ei pystytä todistamaan.

Ja omana neuvonani kyllä sanoisin, että mitä ikinä kuulettekin kenestä tahansa väitettävän niin miettikää omilla aivoillanne, että "voiko olla totta..."

kaksi täydellistä "miestä" vastaan koko epätäydellinen maailma. huhheijaa. Älkää hyvät miehenkuvatukset repostelko asioitanne foorumeilla, jollette kestä teihin kohdistuvaa arvostelua. Ihan on turha uhkailla riskossyyteillä sun muilla, ja mitä Petuun tulee, millä muulla sinäkin raukka hengissä pysyisit, jollet valittamalla ja tiedoksesi vaan, että kun yhteiskunta maksaa sinulle korvauksia, se yhteiskunta olemme me työssä käyvät. Elät siis muiden kustannuksella, kannattaako sillä ylpeillä ja päätään aukoa joka helkutin asiaan, kysyn vaan?

• maksaa?
        petu_67 kirjoitti:

Noin kuukauden sisällä olen saamassa suuren summan rahaa - miksi?

Syy on se, että valtion viranomaiset olivat mokanneet pahan kerran.

Toki vielä on edessä kolme oikeudenkäyntiäki hovissa.

Kaikki ei aina ole...

Tulet kalliiksi!

• ,.-,.-,.--.,

Mites sun hommat etenee, kannattiko paaluttaa naapurin tontille?

• on lamppu sammunut

ja lepakotkin siellä törmäilevät pitkin seiniä.

• siellä
        on lamppu sammunut kirjoitti:

ja lepakotkin siellä törmäilevät pitkin seiniä.

Mahtaako siellä valoa koskaan ollutkaan? Ne lepakotkin on varmaan jotakin adoptio lepakoita...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      93
      7639
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4673
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3392
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe