missä kaikki pafoksessa käyneet ?

kokemuksia etsivä

hei

onko tämä oikeesti totta, ettei löydy pafoksesta juttua ?
täällä palstoilla on tosi hiljaista : (

mie meen heinäkuussa pafokseen ja haluaisin tietää kokemuksia. millaista hellettä myö saadaan kokea ?

aurinkomatkojen retkistä tietoa ja ihan kaikesta muustakin, mikä reissuun liittyy.

kiitos, jos jaksat vastata.

5

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisinaan täällä
    • miukumaugu

.. kun kelaat vähän alaspäin ja katsot kohdasta "Sofianna Pafos"

• ..ii..

Itse olin tosin jo kymmenen vuotta sitten ko paikassa, mutta silloin heinäkuussa helteet kipusi 45 asteeseen. Pafoksessa on muistaakseni "turistipuoli", missä on hotelleja, ravintoloita, yöelämää jne, ja sitten kun kävelee poispäin rannasta niin pääsee vanhaan kaupunkiin. Itse tykkäsin, olin tosin silloin vielä aika nuori enkä niinkään ollut urheilijatyttelinä kiinnostunut iltaelämästä. Käveltiin jollain historiakierroksella katselemassa raunioita jne nähtävyyksiä, ihan mukavaa, sekä muistaakseni siellä oli jonkinlainen merimaailma/akvaario missä piipahdettiin. Me käytiin aurinkomatkojen retkistä Agia Napan waterworldissä päiväretkellä, oli ihan loistoratkaisu sekin, vaikken lapsi enää ollutkaan.. Ihan kivat muistot on matkasta :)

• tytti

Tuossa jo toiseen viestiinkin liittyen Pafokseen vastasin, mutta laitan nyt tähänkin kokemuksiani. Juuri touko-kesäkuun vaihteessa olin siellä viikon lomalla lasten kanssa. Ja tosi lämmintä oli silloinkin, heinäkuu on varmasti liiankin lämmin (n. 40 astetta) samoin kuin elokuu. Viralliset ilmoitetut lämpotilat ovat kuulema aina muutaman astetta alemmat kuin todellisuus. Aurinkomatkojen lomalla oltiin, homma pelasi hienosti, vaikka nuorempi (9v) lapseni joutuikin rota-viruksen kynsiin ja yli puolet lomastamme meni pilalle. Sairaalaelämään tutustuttiin, siitä ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa, hoito ja sairaalaolot olivat huippua. Eläinpuistoretki meidän piti tehdä, ja sinne kannattaa kuulopuheiden mukaan mennä, meidän piti se perua. Satama-alueella on mukava kävellä, siellä on arkeologinen puisto, jossa on reilu 2000 vuotta vanhoja kaivauksia ja mosaiikkeja, ihana alue! Coral Bayn hiekkarantaa emme ehtineet testata, aioimme kylläkin, sinne pääsee kätevästi bussilla, ja saman reitin varrella olisi ollut Kuninkaiden hautakammiot. Ne ovat varmasti mukavat helteellä!

• Piipa123

Terveiset just nyt taalta Pafokselta, juhannushelteesta. Paivisin ylitetaan reippaast 30 eika yollakaan jaada paljonkaan alle sen. Kirjoittelen kreikka.net- palstalle kuulumisia kun olemme palanneet. Kannattaa tulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe