Hei!
Kävin noin 7 vuotta sitten allergiatesteissä. Minulle sanottiin että olen ERITTÄIN allerginen kissoille sekä koirille. Nyt minulla kuitenkin on lemmikkinä koira [ollut 3 vuotta] enkä ole saanut minkäänlaisia reaktioita koko eläimestä.
Olen hyvin eläinrakas ihminen, ja eniten kaikista rakastan juurikin niitä kissoja, joiden olen kuullut olevan erittäin allergisoivia. Haluaisin kuitenkin kovasti saada kissanpennun lemmikiksi. Onko mahdollista, että en olisi enää niin allerginen kissoille, kuin 7 vuotta sitten tehtyjen testien perusteella, vai pysyvätkö allergiat ainiaan? Jos kerran koirastakaan en enää saa reaktioita? Sekin voi tosin johtua siitä että se on lyhytkarvainen..
Onko kellään kokemusta allergian katoamisesta/lieventymisestä?
Kiitos jos joku jaksaa vastailla :)
Allergia vaivaa
014789
1
226
Vastaukset
- ainoastaan kokeilemalla
eli olisiko mahdollista vaikka hoitaa kesälomalla pidempään jonkin tuttavan kisua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319